{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Simone L
Simone L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Kanin spiser næsten intet.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Min kanin har de sidste par dage ikke rigtig ville spise (han drikker).
Jeg havde egentlig ikke rigtig lagt mærke til det, da han stadig er en frisk lille fyr!
Han gider ikke røre sine kaninpiller, som han ellers altid spiser. I går prøvede jeg så at give ham en skive rugbrød hvilket han spiste.
I dag har han heller ikke rørt sine piller, men spist en halv skive rugbrød, halv gulerød og lidt agurk.
Han virker mere til at have travlt med at komme ud af buret når jeg er ude ved ham.

Han bor i bur men er normalt ude og løbe i stalden fra morgen til aften, dog har han ikke fået lov til at komme ud i dag da jeg ikke tør lade ham bruge så meget energi når han ikke spiser. Han har en tildens til at sidde meget ved min hunkaninsboks når han er ude, hvor han rigtig gerne vil ind.. Kan hans trang til hende have gjort noget? dumt spørgsmål men alligevel...

Han har altid rådighed til hø, dog har han aldrig rigtig gidet det. Han får også en gang i mellem æblegrene til at gnave i.
Han er 6-7 år, og jeg har selv haft ham i 5 år.
Det bekymre mig virkelig at han ikke rigtig vil spise. Jeg tjekket hans fortænder, som egentlig ser fine nok ud. Den ene er dog lidt skæv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin spiser næsten intet..
  • Simone L
    Simone L Tilmeldt:
    jun 2011

#1   1. feb 2015 Skal lige siges at han aldrig har haft problemer med tænderne så skulle undre mig at det er dem..

• #3   1. feb 2015 Når de ikke spiser så kan deres system gå i stå, så går de fra foderet, så skal man altid være obs, især når det er over flere dage.

At de går fra foderet kan være tegn på forstoppelse, og så skal man handle meget hurtigt for at få det vendt rundt, ellers kan det ende galt.

Bevæger han sig eller krummer han sig sammen?
    Kommer der noget ud i den anden ende? Og hvordan ser det ud?
    Hvordan er maven at mærke på? Hård, blød?

• Simone L
    Simone L Tilmeldt:
    jun 2011

#5   1. feb 2015 Han har formået at spise næsten 2 gulerødder, halv rugbrød og lidt agurk i dag.. Selvfølgelig er der ikke meget nærig i det, men prøver bare at få lidt i ham.

Jeg lukkede ham ud alligevel for 1 time siden, for han gad bestemt ikke sidde i buret. Han løber rundt og virker til at være en tilfreds kanin, som han plejer.
    Han mave mærkes blød og helt normal. Der er kun lidt kaninpøller i buret, som virker normale. Men gjorde det også rent for 2 dage siden, og han har jo ikke rigtig spist siden.

• Simone L
    Simone L Tilmeldt:
    jun 2011

#6   1. feb 2015 Han kunne lige sidde stille kort..

profilbillede
Kommentér på:
Kanin spiser næsten intet..

Annonce