{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

stimulation af huskanin {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om nogen har nogle gode ideer til hvad man kan lave eller købe som din kanin er glad for og bruger tid på. Der må gerne komme forslå både til inde og udenfor buret men størstedelen af tiden er Nico ude i lejligheden.
Jeg har allerede en del ting men jeg har kun haft kanin i 2,5 år og der er så mange kloge kaninejere her på gnaver galleriet så det er jo om at suge til sig til glæde for Nico.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stimulation af huskanin
  • #1   13. jan 2015 Mine er glade for tæpper de kan lave huler i. Altså læg et tæppe på en stol, et bord eller lignede og lad dem møffe rundt i det. Så er de glade for at rive aviser i 100 stykker og nye papkasser, gerne nogle store nogle og lav gerne indgangshuller, som er lidt små, så kan de bruge tid på selv at gøre det større. Min ene er også glad for de der bolde, man kan lægge mad i, som falder ud, når de triller med dem.

  • #2   14. jan 2015 Min han elsker at få alle slags papruller - han smider rundt med dem, og løber rundt med, især, toiletrullerne i munden. Papkasser der kan skubbes rundt er også et hit, ligesom at grave og rode rundt i dynen smiley
    Jeg har lige bestilt nogle små pinde fra Burgess Excel, så dem er jeg spændt på hvad han siger til smiley


  • #3   14. jan 2015 Nico viste ikke interesse for Burgess Excel pinde men min venindes 7 kaniner er vilde med dem.
    Nico er mere til æblegrene og jeg har 2 veninde med æbletræer.
    Det er lidt sjovt hver aften skal Nico have medicin med sprøjte. VI giver ham hans medicin det samme sted ude i køkkenet hvor han kan kikke ud af vinduet. Jeg lægger hans håndklæde og han elsker det han skubber det ind under maven og laver det til en kugle og bider i det i et væk så det er fuld af huller. Men hvis jeg bagefter lægger det ned på gulvet så er han bedøvende ligeglad med det - mystisk ?


  • #4   14. jan 2015 Vinnie: Det kan meget vel være frustrationer, det med håndklædet. Mine kaniner gør det samme, hvis de er ved dyrlæge. Altså graver og bider i det håndklæde jeg har med til dem.

  • #6   18. jan 2015 Min kanin er rigtig glad for intelligensspil for hunde smiley Udover det, er foderbolden også et hit

  • #7   18. jan 2015 Har har et intelligent legetøj spil med 3 niveauer som han klarer ( mors dygtige dreng)
    Kugler med klokker er også et hit.
    Han har 2 tunneller et spring ( i stuen) hvor han vælter pindene af i stedet for at hoppe (ville så gerne have en hoppekanin og har fået hjælp af en pige med 2 hoppe kaniner men han gider ikke)
    Han er mest til tunneller og noget at kravle ind i eller under og kunne godt tænke mig mere af det. Han har papkasser med en indgang i hver ende men måske kender nogle nået man kan købe eller lave. Jeg bor i lejlighed så det skal kunne være indenfor.


Kommentér på:
stimulation af huskanin

Annonce