{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Michelle  G
Michelle G
Tilmeldt:
3. sep 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 3

Kanin indenfor {{forumTopicSubject}}

Hej ville hører jeres mening om at have kanin indenfor? Bor i lejlighed så der er ikke adgang til have og mulighed for at komme på græs. Vil selvfølgelig få græs og mælkebøtter som jeg selv blukker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin indenfor
  • #1   8. jul 2014 Jeg flyttet i lejlighed for omkring ét år siden - jeg tog Snøv med (som hele sit liv har været udekanin) - han bliver 5 i år.. Så det meste af hans liv har han været ude.

    Men han har simpelthen justeret sig så fint. Han bruger sin bakke og ellers har han samtlige 90 kvm til at boltre sig på. Han er som en lille hund. Han har sit bur med halm/hø og toilet. Det bruger han altid.

    Ellers løber han rundt som en lille hund - hvis han vil have opmærksomhed så kommer han selv og ellers nyder han sit liv og tuller rundt i lejligheden smiley

    Plukker selv lidt mælkebøtter og ellers kommer han nogengange ud på græsarealet når vejret tillader det..


    Så synes klart du skal springe ud i det - det er som at have en lille vuffer gående herhjemme smiley


  • #2   8. jul 2014 Det er der ingen problemer i. smiley

  • #3   8. jul 2014 Har også min kanin indenfor. Han skider oppe i hans kasse med hø og halm, men i starten kunne han godt have nogle uheld udenfor kassen, så tog vi det bare og smed op i kassen, og hvis han tissede, så tørrede vi det op og smed tispapiret op i kassen, så han finder ud af at det er der det foregår. Nu er han 100 % renlig smiley

Kommentér på:
Kanin indenfor

Annonce