{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.168 visninger | Oprettet:

Kanin ryster {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal lige høre noget. Vi har en indekanin her i vores lejlighed, og hun får mere eller mindre til at være ude når vi er hjemme, hvilket kan være mange timer i løbet af en dag, da vi er studerende. Det betyder altså, at hun ikke bare er en kanin der sidder inde i sit bur, og ikke får løbet rundt, det gør hun såmænd.

Men, her det sidste stykke tid er vi begyndt at tage hende ned i en fælleshave uden snor. Den er godt indhegnet med hække, og hun er lidt en forsigtig kanin, så hun burde ikke rende nogen steder. Før i tiden var det altid med sele, men det var lidt begrænset hvad hun fik lavet når hun var i den. Men ja, nu, uden sele.

Hun elsker at være udenfor og på græs, og løber og springer rundt som vi ved ikke hvad i noget der ligner 30-60 min.
Problemet er, at når vi tager hende med op i lejligheden igen, så lægger hun sig som det første ind i sit bur, eller smider sig på et tæppe, og så ligger hun bare og ryster mens hendes hjerte galopererer meget hurtigt ift. hvad det plejer. Så den rysten kommer nok også derfra.

Jeg ved ikke om det er noget man skal være bekymret over, eller om det bare er fordi hun er helt udmattet.
For det virker ikke sådan nede i haven. Hun kan springe og hoppe lige indtil man tager hende med op. Så det virker ikke som sådan som om hun er træt dernede, men når hun kommer op, bum.

Så ja, er det bare sådan det er, eller...?


På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin ryster
Kommentér på:
Kanin ryster

Annonce