{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg eller ej?
  • #1   26. maj 2014 Finde ud af om hun havde ondt eller hvorfor hun var sur

  • #2   26. maj 2014 det har hun slet ikke hun har det helt fint

  • #3   26. maj 2014 Du kan jo ikke se om hun har ondt inde i kroppen

  • #4   26. maj 2014 Ja jeg vil gøre det samme som Beltane, men jeg vil altså også selv træffe den beslutning, om hvad jeg syntes er bedst.. Men HUSK!!! Hun kaniner er ofte vrede når de er i brunst. Så hvis hun kun er det en gang i mellem, ca hver 4-5 uger (Kan ikke huske hvor tit de er i brunst for min er kun hver anden månede) Så kan det være derfor. smiley

  • #5   27. maj 2014 Hvis det ikke var fordi kaninen var lidt sur når den var i brunst så ville jeg tænke over hvordan kaninen har det. Komemr den nok ud og får bevæget sig nu hvor du ikke rigtig er så intresseret?
    OG hvad med dig selv? Har du LYST til at have kanin eller er det mere en pligt for dig?
    Jeg vil råde dig til først at forsøge at finde problemet, og hvis det viser sig at det ikke er fysisk som brunst eller lignende, så ville jeg kraftigt overveje at sælge.
    Du kan jo have hende til salg og se om det helt rigtige hjem dukker op. Hvis ikke, kan du jo (hvis du har lysten, ikke pga plig) beholde hende. ellers er der højst sandsynligt en bygger i jeres nærhed hvor hun kunne være og få en masse kærlighed fra børnene smiley


  • #6   27. maj 2014 Hun kommer ud hver dag men lige så snart hun kommer ud i løbegården og senere jeg kommer og henter hende går hun til angreb på ens ben, og hun var ikke i brunst der

  • #7   27. maj 2014 hvor længe er hun ude om dagen?

  • #8   28. maj 2014 Sådan er min ene kanin også når jeg henter hende i løbegården så går hin til angreb på mig eller min anden kanin

  • #9   28. maj 2014 Sådan er det med mange kaniner, især når de ikke er tamme eller trænet. De vil nemlig ikke ud af løbegården, og ved nogle kaniner tager det lang tid at lære at de SKAL ud når man siger det, og andre lære det lyn hurtigt. Min hankanin, han er trænet og nem at tage ud af alt, og han lytter også. Mens min hun kanin, hun er stædig som et æsel, hende kan jeg dig godt tage ud uden at hun giver modstand, men nogle dage er hun et helvede at komme ud til, hvis du dog vidste hvor mange bidmærker og kradsemærker jeg har haft lige siden jeg fik hende. Når hun er i brunst er det så galt at vi skal have flere par hansker på, bare for at tage lidt af smerten.

    Men det kan også være hun ikke har tillid til dig. Jeg syntes du skal begynde at træne hende, vise hende hvem der bestemmer af jer, men uden vold eller noget lign. for jeg syntes virkelig det lyder som om hun slet ikke er tæmmet eller trænet.


  • #10   28. maj 2014 Jeg fik mine kaniner af en der ikke gad dem mere. Hvis jeg ikke fik dem skulle de aflives. Da jeg fik dem gik de i et stort bur med 3 etager. For at de kunne komme fra etage til etage. Skulke de løbe om bag ved buret og der kan jeg ikke komme om. Så jeg lukkede af så de ikke kunne gå der om. Min ene kanin lærte hurtigt at blive taget ud af buret. Men min anden kanin er stadig voldig. Hun er blevet lidt bedre. Men det er som om at hun er bange og prøver at forsvare sig men jeg ved det ikke. Her er et billede af den løbegård de går i.

    profilbillede
  • #11   29. maj 2014 hun er helt tam og jeg plejer at gå en masse ture med hende osv men ligepludslig en dag så var hun bare helt anderledes

  • #12   29. maj 2014 Så er det højst sandsyndeligt fordi hun er i brunst.


  • #13   30. maj 2014 det er bare lidt mærkelig at hun så er det hele tiden, da hun hele tiden er sur smiley

  • #14   30. maj 2014 Hvor længe har hun været sur?



  • #15   30. maj 2014 gå ture er ikk nok, hun skal være ude indst 5 timer om dagen, ellers kan du ikke forvente hun er en glad kanin.

  • #16   31. maj 2014 Jeg ville sælge så kaninen og dig får det bedre smiley

  • #17   1. jun 2014 hun har været sur i ca 1½ måned og laura k: det tror jeg også jeg gør smiley

  • #18   1. jun 2014 Jeg har lige givet min væk så hun kom til en gård med en masse andre dyr så hun får det meget bedre

  • #19   1. jun 2014 Hvis hun er blevet sur fra den ene dag til den anden så kan du være 99% sikker på at der er noget galt med hende, så jeg ville straks få hende til dyrlægen!

Kommentér på:
skal jeg eller ej?

Annonce