{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Huskeliste kanin
  • #3   21. maj 2014 Den må IKKE få en saltsten! Det er noget med at de kan skade deres nyrer...
    Ellers så var det ikke nyrerne - men gode er de ikke og de kan få alvorlige konsekvenser.

Hvis du ville købe den for atslibe" tænder på den - altså holde dem nede, så ville jeg købe hårde piller til den, og så give dem sådan en gnavestang engang i mellem - men nogle hårde! Ikke dem fra en dyreforretning, de er for bløde, evt bage nogle selv smiley

Også tillykke!

• #4   21. maj 2014 - Bur - minimum 120 langt
    - Løbegård - hvis du har have
    - Madskål + vandskål/dunk
    - Lækkert hø
    - Halm
    - Spåner/hemp
    - Kaninpiller - ikke müsliblandingerne fra fx Bilka eller andre supermarkeder.. Helst rene piller fx Møllegården

Ekstra:
    - Min elsker sin foderbold, hvor han får sit foder. Det er hans bedste legetøj
    - En bold med en ring i, som de kan kaste lidt rundt med
    - Negleklipper
    - Sele

Medicin:
    - Saltvandsdråber i tilfælde af begyndelse på irritation ved øjet
    - Prokolin eller Zoo-lac i tilfælde af tynd mave

• #5   21. maj 2014 Hvad jeg har fundet ud af pt. ang sliksten/saltsten diskussionen, så er der bevis for, at for meget salt kan skade (andet ville så også være mærkeligt). MEN ingen videnskabelig dokumentation for, at der er en sammenhæng mellem sliksten/saltsten i buret og forhøjet mængde salt i kaninen.

^^ og nu ved jeg godt der sandsynligvis går en stor diskussion i gang, hvor folk vil overbevise om at det jeg har skrevet øverst står hist og her. Så derfor siger jeg nu, hvis folk ikke kan komme med dokumentation for en sammenhæng imellem sliksten/saltsten og forhøjet mængde i kaninen, så gider jeg ikke bruge min tid på, at svarer på det.

• #7   21. maj 2014 Mit bur er omkring 2 meter langt, så det er vel stort nok smiley
    Løbegård bliver der nok købt smiley
    Foderskål og drikkedunke.

Hvilket foder giver i? Send gerne billede eller link smiley
    Min gamle kanin kunne ikke lide de der brune piller smiley
    Hø/halm får jeg fra en landmand smiley

• #8   21. maj 2014 Hvis du vil bruge müslifoder, så prøv at google Rabbit Royale - det er det eneste müsli jeg kan anbefale - self med tanke for at alt bliver spist op.

Husk at foder er et supplement. Hovedfoderet skal bestå af hø/halm og grøntsager smiley

• #9   22. maj 2014 Jeps det ved jeg godt, den kommer heller ikke til at mangle grøntsager smiley

Kommentér på:
Huskeliste kanin

Annonce