{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brick Drikkeflaske. Erfaringer?
  • #1   31. mar 2014 Jeg er glad for mine, har 3 stk. De drypper ikke og kaninen kan nemt få adgang til at drikke.

  • #2   31. mar 2014 Perfekt.

    Tænker min Yvonne drikker af skål - Kan hun ikke snart lære at drikke af flaske?


  • #3   31. mar 2014 Alle kaniner kan lære at drikke af flaske. Mange af mine unger opvoksede med flasken, og de finder hurtigt ud af hvordan den bruges.

  • #4   31. mar 2014 Jeg skal ikke kunne sige noget om den specifikke model, men jeg har gode erfaringer med selve konceptet.

    - Og med 20-40 kaniner der skal 'vandes' hver dag, der det den eneste slags vandtrug, jeg gider beskæftige mig med. Der bliver dog ikke skiftet vand hver dag.

    Den eneste svaghed vi har opdaget er, at mundstykket med tiden kan kalke til. Det resulterer enten i, at det stopper til eller at de begynder at dryppe. Det kan imidlertid afhjælpes med at lægge mundstykkerne i kogende vand m/. eddike smiley


  • #5   31. mar 2014 Sacha, min tøs har bare ikke drukket af andet end skål... og hun gider ikke prøve med flaske?

    Min grå gjorde os, men jeg satte en tom skål hun plejede at bruge, og så en vandflaske.. Hun lærte det. Yvonne lærte det aldrig .. smiley


    Nøvlingkaniner: Tusinde tak for råd! - Tænker kogende vand med kalkrens, eller chlor også kunne hjælpe? smiley


  • #6   31. mar 2014 Eh.. I teorien kunne du godt bruge kalkrens, eddike er bare det eneste jeg selv bruger til at fjerne kalk med.

    Klor eller Klorin skal du nok ikke bruge i forbindelse med kaniners vandforsyning..! Jeg mindes heller ikke, at klor har nogle kalk-reducerende egenskaber smiley

    Hov glemte i øvrigt at nævne, der kan komme alger inde i mundstykket osse.
    - Dem fjerner man dog bare med en vatpind og vand smiley


  • #7   31. mar 2014 Når de er tørstige nok skal de nok lære det. - Det gjorde mine i hvert fald smiley

  • #8   31. mar 2014 Tusinde tak.
    Så vil jeg stoppe med at bruge Chlor - Det har jeg nemligt prøvet og synes det rensede utroligt godt.
    Med eddike er bedre? smiley


  • #9   1. apr 2014 Det er rigtig, at klor er god til at fjerne bakterier - Det slår jo alt ihjel.

    Eddike har de kalkfjernende egenskaber, og samtidig er det ikke skadeligt at indtage i små mængder - Det bruges jo i høj grad til madlavning og syltning af diverse grøntsager.. Det kan man ikke sige om klor.. smiley


  • #10   1. apr 2014 Du har ret smiley

Kommentér på:
Brick Drikkeflaske. Erfaringer?

Annonce