{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Louise O
Louise O
Tilmeldt:
23. mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Gode råd til huskanin {{forumTopicSubject}}

Jeg vil rigtig gerne have en kanin men har dog et par spørgsmål.

SKAL en kanin neutraliseres for at den bliver renlig, har jeg læst at det SKAL den. Hvad er jeres erfaring med dette?

Kan kaniner gå sammen med hund, har en lille chihuahua blanding, bliver de bange og måske ikke vil ud?

Hvad bruger i som bur? Havde tanken om at slet ikke have bur til den, kan det lade sig gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til huskanin
  • #1   23. mar 2014 Hej det er en dårlig ide at ik ha et bur for kaniner skal ha et sted hvor det er ders og der ik kommer andre og den kan være i fred. Og hun kaniner skal ha mere opmærksomhed en drenge før de bliver tamme mes han kaniner bliver hurtig tamme men vis du vil ha en han kanin helt renlige skal han kastreres men jeg vil anbefale en han de er nemmest at håndtere smiley

  • #2   23. mar 2014 Sara: Hvad er det for noget pjat med at han kaniner bliver nemmere at tæmme end hun kaniner? Det giver da slet ikke nogen mening.



  • #3   23. mar 2014 Jo hun kaniner skal bruge mere opmærksomhed

  • #4   23. mar 2014 Kanoner SKAL ikke neutraliseres for at blive renlige. Jeg har en intakt hankanin på snart 5, og han har altid været renlig smiley

  • #5   23. mar 2014 Det kan sagtens lade sig gøre ikke at have bur til den (og at de har bedst af at have et bur er nu noget pjat) men det kræver selvfølgelig lidt arbejde i at bakketræne osv.

    Jeg har en fritgående kanin der ikke har noget bur. Han var bakketrænet før jeg overtog ham. Han har sit område med mad, vand og hø og så selvfølgelig en bakke.
    Det går uden problemer - den største udfordring er at kaninsikre boligen da de er enormt kloge...


  • Louise O
    Louise O Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   23. mar 2014 Okey tak for svar smiley

    Har dog læst mig frem til at de bliver mere rolige og renlige hvis de bliver neutraliseret, men det passer altså ikke eller hvad?

    Havde tænkt at have en tissebakke og en lille hule den kan sove i og en løbegård den kunne være i når jeg ikke er hjemme.


  • #7   23. mar 2014 Altså nu har jeg ingen erfaringer som sådan med neutraliserede kaniner, så jeg håber også at der er andre der kommer med inputs, men tja, jeg synes Fusse er ganske rolig og renlig, selvom han er intakt. Jeg kender ikke større kælepot end ham, han vil langt hellere ligge i sengen og blive nusset i panden, end at hoppe rundt al den tid han er ude.
    Men når det så er sagt, så er det jo også individuelt fra kanin til kanin smiley


  • Louise O
    Louise O Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #8   23. mar 2014 Hvor lyder det hyggeligt smiley

    Det har du nok ret i jeg prøver lykken med min, skal først hente hende i starten af maj smiley


  • Louise O
    Louise O Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #10   23. mar 2014 Havde tænkt at lave en lille slags indhegning til den isted for et bur og så ligge en kattebakke ind og en lille hule og mad og vand selfølgelig smiley det har jeg i hvertfald set andre gøre og syntes at det er en bedere løsning end et lille bur, så har den mere plads at gå på også smiley

Kommentér på:
Gode råd til huskanin

Annonce