{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

Kanin ude + inde? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at give mine kaniner altanen at bo på, den er ca. 15 kvm, en stor lukket altan. Der blæser ikke ind derude da den jo er lukket, men den er ikke isoleret så der bliver koldt om vinteren. Hvis jeg ender med at tage dem derud så er her et par spørgsmål:

- Hvor varmt skal det være før jeg kan flytte dem derud?

- Kan de godt tåle at komme ind en times tid til næste vinter, eller er det farligt at tage dem ind og ud? (Der er kun en dør imellem altanen og lejligheden)

Grunden er at jeg pt har dem indenfor, og ligemeget hvor meget jeg kanin sikre mit hjem syntes eg bare de finder på nye ulykker. Nu er de begyndt at æde dørkarmen og graver i min seng så der er gået hul ind til fyldet -.-. Men kan IKKE nænne at sætte dem i bur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin ude + inde?
  • #1   22. mar 2014 jeg ville ikke tage dem ind hvis det er koldt / frost det ville jeg ikke turde ikke en gang kun for en time :0)

  • #2   22. mar 2014 1: Hvis de ikke har gået ude før, skal du vente til det er over ti grader, både nat og dag, før du tager dem ud. Så kan de langsomt vende sig til det, og opbygge vinterpels smiley
    2: Det er farligt for kaninerne at flytte dem ind og ud om vinteren. De kan blive forkølede, og dø af det, så hold dem enten inde, eller ude smiley


  • #3   22. mar 2014 Det er den dårlig ide at flytte den ind og ud fordi de ik kan tåle temperatur forskælden men de kan godt stå udenfor men så må du ik tage den ind mer en 1/2 time og så skal de ud igen smiley

  • #4   22. mar 2014 Det er den dårlig ide at flytte den ind og ud fordi de ik kan tåle temperatur forskælden men de kan godt stå udenfor men så må du ik tage den ind mer en 1/2 time og så skal de ud igen smiley

  • #5   22. mar 2014 Har i så nogen gode kanin sikrings idéer? smiley
    For vil jo også helst have dem i huset, men uden at de æder lejligheden. Har sikret alt jeg kan, ingen ting i kanin højde, alle ledninger væk osv. Men kan jo ikke skjule min seng + dørkarme?


  • #6   22. mar 2014 Du kunne måske lade dem løbe på halvdelen af dit værelse, hvor de så gik der...? Så havde de både et stort 'bur' og du kunne være sammen med de, uden at de ødelagde dine ting? smiley

  • #7   22. mar 2014 Men jeg lever bare i en lille lejlighed og syntes tanken om at dele det op er uoverskuelig, har også overvejet at de så kun må gå gang + badeværelset når eg ikke er hjemme, men der er bare intet lyd ude (da der ikke er vinduer)

  • #8   22. mar 2014 Hmmm... Så ved jeg det desværre ikke

  • #9   22. mar 2014 Nej har ik prøvet at få det men har haft mange andre ting smiley

  • #10   22. mar 2014 Kaniner er jo et huledyr, de kan godt klare at have nogle timer uden lys fra vinduer.
    I naturen ville de opholde sig i bælgravende mørke under jorden ofte! Ligesom de sagtens kan trives med at have en del timer i bur i døgnet!

    Hvis jeg var dig ville jeg købe en af de der gitterløbegårde, åbne den op og så skærme af med den når du ikke er hjemme!


Kommentér på:
Kanin ude + inde?

Annonce