{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.607 visninger | Oprettet:

Hvorfor laver min kanin grynte lyde? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har min kanin sugar i et godt og nogen Lunde stort bur hun har før hen gået i en løbegård med 4 andre hun kaniner

Jeg har her på det sidste oplevet at hun har gryntet af mig når jeg stikker hånden ind i buret for at tag hende ud og bidt ud efter mig og nappet mig hun er ellers en glad,nysgerrig og rolig hun viser ingen tegn på og være aggressiv andet end hun bider

hun er cirka 6 måneder

Hun er ikke neutraliseret eller steriliseret ;)ved ikke om det ku være det har tænkt længe på og få hende neutraliseret men har ik pengene lige nu

Hvad ka jeg gøre for at hende få til og lade være

Jeg laver aldrig hurtige bevægelser eller noget når jeg er sammen med hende og meget rolig smiley

Hilsen siv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor laver min kanin grynte lyde?
  • #1   16. mar 2014 Det gør de som reglt når de er i en slags "løbetid" smiley Men ja, hvis du neutralisere hende, vil hun ikke gøre det mere..

• #2   16. mar 2014 Lyder til at hun er bur territorial.

Btw, jeg håber dælme den løbegård var stor smiley

• #4   16. mar 2014 Cloe v: det er ik kun når hun er i brunst men hele tiden altså det har stået på de sidste 2.5 måned
    Selina: løbegårdene er var temmelig stor 5x5
    Hvad kan jeg gøre i mellem tiden før jeg for hende neutraliseret ?

• #8   16. mar 2014 Stald rabbit: kun nogle gange men hun grynter næsten hver gang

Stald unnerup: hun går ikke med de andre kaniner mere hun er ude cirka 3-4 timer om dagen . Der er 1 han der hvor hun er . Hun er kun 6 måneder og fik hende da hun var 2.5 måned så har ik haft hende i så lang tid det er ik kun mig hun bider og grynter af

Hendes mor var rigtig strid hun bed og kradsede men aldrig i sig bur der var hun den sødeste lille kanin

• #10   16. mar 2014 Min kanin gjorde det samme.. Og jeg fik også at vide det ville stoppe hvis hun blev neutraliseret, så det fik vi gjort. Det har også hjulpet på hendes humør, men hun grynter stadig og kan stadig virke bur territorial. Så det er desværre ikke altid løsningen.

Kommentér på:
Hvorfor laver min kanin grynte lyde?

Annonce