694 visninger
|
Oprettet:
Chinchilla "motion" {{forumTopicSubject}}
Jeg har disse to dejlige drenge, som er ude i deres bolde hver dag og de nyder virkelig bare at være ude
Her når vi har fået alle ledninger på plads, så de ikke kan gnave i dem regner vi med at de kan få lov til at løbe lidt rundt frit i huset med buret stående åben selvfølgelig
Men ville lige høre hvor meget motion får jeres chinchillaer?
Kan i have dem frit i huset?
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Men nej, ikke frit i huset, og jeg ville aldrig lade en chinchilla løbe frit i hele huset. De er dygtige til at komme op rundt omkring, og de gnaver nærmest i alt de kommer i nærheden af. Der er naturligvis undtagelser.
Vi har da også haft solgt en unge, der fik lov at løb frit, og det gik vist egentlig meget godt.
Så har vi en der fra tid til anden formår at stikke af. Hun kan nogle gange godt få lov at tulle lidt rundt, fordi hun er ok til ikke at gnave amok - men hun har en forkærlighed for bøger, så det kan jo være et problem.
Vores dyr får desuden motion i deres bure
apr 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Gnavere: 2 Emner: 1 Svar: 10
Jeg har bare en anden holdning med dyr og bur
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Jeg glemte at skrive: Når vores er ude foregår det i gangen. Der kan de ikke komme til noget, komme under eller op på noget de ikke må
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
Vi har et værelse de render i, hvor ledningerne og diverse andre ting, er pakket væk
apr 2010
apr 2013
apr 2010
De har det forresten super godt begge to og trives super godt
Og de er blevet rigtig store med store øre nu
apr 2013
Chinchilla "motion"