{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin Negle
  • #2   3. mar 2014 Hmm pas, men et eller andet sted mellem hver 2.-4. måned vil jeg tro smiley
    Hvis du ikke har gjort det før så prøv evt. at ring og få en tid hos dyrlægen - det koster typisk ikke så meget - jeg har givet 60 kr for en negleklipning. Ellers så se om der er en opdrætter i nærheden af dig, der kan hjælpe smiley

• #3   3. mar 2014 tak for svaret (:

• #4   3. mar 2014 Det er meget individuelt, hvornår de har brug for at få deres klør klippet.

På nogle kaniner vokser de hurtigt, på andre langsomt. Nogle dyr slider osse deres klør mere end andre, og derfor kan disse gå længere mellem klipninger.
    Dog har klør på forpoter en tendens til at trænge mere end bagpoterne.

Når man synes kløerne river ved håndtering af kaninen, så er det ved at være tid.

Brug en katte- eller hunde klosaks, og klip kloen ned til den ønskede længde - men hold øje med blodåren i kloen, den skal man helst ikke klippe i. Skulle det ske er det ikke jordens undergang, kaninen bliver 'bare' forskrækket over smerten og bløder lidt. Det går over.

Hvis du er lidt usikker eller hvis din kanin ikke kan lide at blive holdt fast, så bør du bede nogen om hjælp, dine forældre eller en anden voksen vil være oplagt.

Er der i midlertid ingen til at hjælpe, så må du ty til dyrlæge. Så vidt jeg ved, er prisen under 100,-
    En avler/opdrætter kan osse være behjælpelig, og der koster det ikke altid noget smiley

Held og lykke med klo-klipningen smiley

• #6   3. mar 2014 Aldrig faktisk smiley Han slider dem selv ned når han løber og graver smiley

• #7   3. mar 2014 Når de trænger..

• #8   3. mar 2014 På min hun kanin, hver 1,5-2 måned og min han kanin hver 3.-4. Måned sådan ca.. Hendes vokser utrolig hurtigt, synes jeg smiley

• #9   3. mar 2014 Og jeg synes ikke det er specielt svært at klippe selve neglene, det der er svært for mig, er at holde kaninen i ro.

• #11   3. mar 2014 Jeg klipper dem når de trænger og så lærte jeg en måde at holde kaninen stille på Idag Hehe smiley

Kommentér på:
Kanin Negle

Annonce