{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. udstilling (kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har nogle kaniner, som jeg meget gerne vil udstille. Jeg er endnu ikke med af Danmarks kaninavlerforening, men bliver det snart smiley jeg har bare en hel masse spørgsmål!

1. Mine kaniner er ikke øremærket, så vil jeg slet ikke kunne deltage med dem på trods af, at jeg er medlem?

2. Skal man være medlem af en lokalforening?

3. Hvad er forskellen på en kæledyrs udstilling og en almindelig udstilling?

4. Hvor gamle skal kaninerne være for at man kan udstille dem, og skal de have stamtavle?

5. Skal man have et specielt bur til udstilling eller skal man have en transportkasse kaninen kan være i, og så tage den ud, når den skal bedømmes?

6. Skal kaninen have sele på under bedømmelsen eller?

7. Er Gladsaxe kaninforening gode (hvis i kender den)? Har været inde på deres hjemmeside, og synes det lyder super godt!!! smiley

Det var nogle af spørgsmålene, der kommer helt sikkert flere, som jeg håber i vil besvare smiley

Venlig hilsen
Katja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. udstilling (kanin)
  • #1   10. feb 2014 1 - Kun kaniner der er øremærket kan udstilles. Så selvom du selv er medlem, kan dine kaniner ikke udstilles.

    2 - Mener man automatisk bliver meldt ind i den forening, der ligger tættest på dig.

    3 - Tror kun kæledyrsudstillingerne er for sjov, hvor de almindelige er mere 'gældende'

    4 - Der er så vidt jeg husker ingen bestemt alder. Og så længe kaninen er øremærket og ikke en blanding, kan man udstille den. Så mener ikke den skal have stamtavle.

    5 - Bare en transportkasse. Er det en weekend udstilling er der bure på stedet.

    6 - Nej.

    7 - Kender ikke Gladsaxe forening.


  • #2   10. feb 2014 Så jeg har ingen mulighed for at udstille mine kaniner til andet end kæledyrsudstilling? Der SKAL de ville ikke have øremærke?
    Mange tak for svar smiley


  • #3   10. feb 2014 Nej, du kan kun udstille dine kaniner på kæledyrsudstillinger når de ikke er øremærket.
    Så lidt.


  • #4   10. feb 2014 Okay, hvad så med hop konkurrencer? Skal de være øremærket der?

  • #5   10. feb 2014 Hop ved jeg ikke noget om. Så det kan jeg ikke svare på.

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. udstilling (kanin)

Annonce