{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Michelle J
Michelle J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ørkenrotte hunner slås {{forumTopicSubject}}

Jeg har to ørkenrotte hunner, og lige nu er den yngste (et par uger yngre end den anden), rigtig meget efter den anden. De er fra slutningen af april og starten af maj så de er ikke så gamle..

Men jeg er lidt itvivl om det bare kan ske at være den yngste der vil være den der bestemmer i buret nu?

Det ser meget voldsomt ud, men ligner alligevel ikke noget drabeligt, så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal stille op?

Hvad værre er, så leder jeg faktisk efter nyt hjem til dem, og nu bliver jeg så bekymret for om de faktisk kan sælges som par, eller få nye hjem til at gå sammen med andre? Jeg har self ikke lyst til at sælge dem hver for sig, for det er meningen de skal flytte med alle deres ting, så de stadig bor i deres eget bur sammen.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørkenrotte hunner slås
  • #1   4. jan 2014 Mine var samme alder da de begyndte at sloges, altså dem fra marts april kunne pludselig ikke sammen mere, med hannerne var det de to fra Mart og april, der gik amok på deres far i den alder, deres far er næsten et år ældre. Ved ikke om der er deres teenager periode?

• Michelle J
    Michelle J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   4. jan 2014 Nu har de gjort det et stykke tid, med pauser imellem.. Det er ikke blodigt eller ud til det er meningen det skal være det, og har fået et svar på et andet forum også, og hun mener det bare er for at se hvem der bestemmer smiley
    Det ser nu også ud til at det bare er det, for de sover stadig sammen lidt af tiden smiley

Kommentér på:
Ørkenrotte hunner slås

Annonce