{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin - Fyrværkeri
  • #1   30. dec 2013 Mine tager det faktisk overraskende flot, men nogen er mere bange for det end andre jo smiley
    Jeg renser normalt om tirsdagen så det passer godt jo, så de får bare ekstra meget halm og hø osv også har vi købt presseninger (staves) vi hænger for carporten så jeg er sikker på der ikke sådanne lige kommer raketter osv ind, dem der bor udenfor får også dækket deres bur til osv.
    også regner jeg med at give dem alle lidt lækkert også smiley

• #2   30. dec 2013 Mine står inde i det gamle legehus, hvor der en bygget en stald. Der giver jeg dem riglig med hø og halm, så de har noget at putte i, lader radioen kører og lyset være tændt og så plejer de at passe sig selv. Da de bliver fodret om aftenen mine kaniner, får de også foder smiley

• #3   30. dec 2013 Min kanin reager overhovedet ikke på det - Han er jo trods alt også 9 år gammel :3 Så han ved vel hvad det går ud på. Men hvis jeg var dig vil jeg lige inden det bliver mørkt give den nogle gode sager den kan hygge sig med osv smiley

• #5   30. dec 2013 Vi gør ikke så meget andet end at lade noget at lyset stå tændt og ruller gardinet for i hans ligge vindue, hvis vi da overhovedet gør det i år. Bastian er heldigvis ret vant til det efterhånden og det værste han gør ved fyrværkeri det er lige at hoppe op i vinduet og kigge ud når det brager;). Ellers har han jo også heldigvis 6 forskellige rum han kan søge tilflugt i hvor der er diverse borde, senge, stole, sofaer osv han kan putte sig i;)

• #6   30. dec 2013 Jeg har haft to kaniner (haft kaniner i 18 år), som var bange, en løvevædder og en belgisk hare, de kom i en kasse indenfor, og kom ud kl 2, så var der ingen problemer smiley
    Ellers har jeg aldrig haft noget smiley

• #7   31. dec 2013 min kani er pænt lige glad, hun kigger bare på det og gumler videre på hendes hø smiley

• #8   31. dec 2013 CL: søgte faktisk på 'kanin fyrværkeri' inden jeg skrev emnet, men kunne ikke finde noget smiley

Til alle jer andre: mange tak for svarene. Zilje virker normalt ikke bange for ting, eller uventede lyde så jeg håber det går. Men det er alligevel rart at høre at andres kaniner ikke rigtig reagerer på det (for de flestes vedkommende) smiley

• #9   31. dec 2013 Min kanin er okay ligeglad, men de helt store brag smutter han ind i toiletrummet i buret og gemmer sig, men han kigger da frem en gang imellem. Han har fået nogle gulerødder stykker og hø, men det er spist smiley

• #10   30. dec 2015 Jeg ved det heller ikke helt. Fnuller reagere, på det fyrværkeri der er der allerede, med nogle spjæt og tonser rundt i hendes bur. Og desværre kan jeg ikke tage hende med til nytårs aften, så er ret så bekymret for det er hendes første nytår. smiley

Kommentér på:
Kanin - Fyrværkeri

Annonce