{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Michelle .
Michelle .
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

vitakraft Vita Verde hø til marsvin {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley Er der nogen der har erfaring med dette hø. Mine er helt vilde med den med mælkebøtte i. Har dog kun prøvet denne ene. De fik ellers det hvide tørre kedelige hø man kan købe i store poser, men da de blev præsenteret for det her lyste de helt op og de guffer løs. Hvad giver i jeres marsvin? Nogen som har prøvet de andre varianter?
Mvh. Michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vitakraft Vita Verde hø til marsvin
  • #1   15. dec 2013 Mine får kun landmandshø som ikke er kedeligt..
    Men frisk og lækkert.

• #3   15. dec 2013 Jeg har også brugt VitaVerde i mange år, og Fusse elsker det simpelthen! smiley
    Nu er jeg dog gået over til MultiFit som er Maxi Zoos eget mærke, da poserne indeholder lidt mere, og det er han også helt vild med! smiley
    Jeg synes at VitaVerde og MulitFit har en mere lækker duft en høet i de store poser, der forhandles i Maxi Zoo, og sådan noget gider Fusse da i hvert fald ikke spise smiley Det er forsøgt smiley

• Michelle .
    Michelle . Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #4   15. dec 2013 Okay super. smiley ja mine elsker det også bare og duften er så dejlig at man selv får lyst til at lave te af det smiley er det nok for mutterne af slibe tænder på høet eller skal jeg have andet i buret som de kan slipe tænder på?

• #5   16. dec 2013 Har også købt dette med roser i, som dyrene var vilde med.
    Dyrene bør have træhuse i buret, hvor de selv sliber deres tænder, derudover skal de gerne have en del af de "grove" grøntsager, da det også hjælper på tændernes længde. Men ellers behøver de ikke nødvendigvis have andet smiley

Kommentér på:
vitakraft Vita Verde hø til marsvin

Annonce