{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må kaniner få Peanuts?
  • #2   14. dec 2013 De dør ikke, men de er så fuld af fedt at det ikke giver nogen mening at give dem det.. De sætter lige så meget pris på grøntsager smiley

• #3   14. dec 2013 Jeg ville aldrig give mine dem smiley

• #4   14. dec 2013 der er ikke blåsyre i men det er ikke kaninmad... ikke mere end en bøf er i hvert fald....

• #5   14. dec 2013 nødder er ikke godt kaninguf. Heldigvis er kaniner meget glade for de ting, der er sunde. Den ene af mine kaniner er meget glad for pebernødder og her i juletiden er det næsten en helt besættelse for den og den gør alt hvad den kan for at få de pebernødder. Det er bogstaveligtalt besværligt for os at spise, den står op og ned af benene til en af os overgiver sig. De skal nødig stå på sofabordet i en skål, så er den tømt inden vi kan nå at sætte dem væk. Den kan bogstaveligtalt høre når pebernødderne kommer frem, selv hvis døren til køkkenet er lukket og den er 10 meter derfra. Den bliver helt ked af det, hvis den ikke får en pebernød men noget andet i stedet for. Men-ja det er jo heller ikke sundt for den som "hverdags godbidder", selvom den så godt kan lide dem og bliver ved med at tigge. En gang imellem sker der ikke noget ved. Jeg tror også, at det i bund og grund ligger naturligt i kaniner at de selv hvad de ikke kan tåle. Jeg har i hvert fald oplevet at der er nogle buske mine kaniner udenfor slet ikke smager på men bare går fint forbi

• #6   15. dec 2013 Kaniner kan ikke bedømme, hvad de kan tåle og ikke tåle. Går de udenom bestemte buske, skyldes det, at de dufter dårligt. Der er set rigtig mange eksempler på kaniner, der er døde af noget, de har spist.

Til trådstarter kan jeg derudover svare det samme som jeg gjorde på Facebook, jordnødder er ikke giftige og indeholder ikke blåsyre, men det er uhensigtsmæssigt kaninføde da de feder.

Kommentér på:
Må kaniner få Peanuts?

Annonce