{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

signe A
signe A
Tilmeldt:
12. dec 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

Skaldet pletter hos min marsvin {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en lille marsvin unge af den der bruger dem som foder, og ved at de har gået 45 styk sammen både store og små..
Og min lille skid er meget tynd så han skal ha en masse mad og en masse kærlighed. men han har lidt små sår og skaldet nogle steder, ved ikk om det er fordi de har gået så mange sammen og været onde ved hinanden. Eller er han syg .. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skaldet pletter hos min marsvin
  • #1   12. dec 2013 bare fordi det er foderdyr retfærdiggør det ikke at man vanrøgter dem, det lyder som om det sted burde meldes. Når de går så mange sammen kan sårene både komme fra skab eller slåskampe, det er ikke til at sige. klør han sig meget?

  • signe A
    signe A Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #2   12. dec 2013 han klør sig lidt men jeg vil ikk sige det er meget. men den ene plet der er små hår der er ved at gro ud, så ved ikk om det er fordi det er ved at hele at det klør på ham..

  • #3   12. dec 2013 hold lige øje med det en uges tid: får han nye sår eller klør sig meget ville jeg gå til dyrlægen og få behandlet mod skab, det kan du ikke selv gøre. Og det der sted burde meldes...

  • signe A
    signe A Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #4   13. dec 2013 okay tak .. det er ikk ham jeg fik dem fra der har behandlet dem sdan for han har f'ørst lige fået dem hjem.. og da jeg fik marsvinet havde jeg lyst til at hente alle de andre smiley

  • hanne J
    hanne J Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 92
    #5   15. dec 2013 Du kan prøve at smøre E-vitamin -salve på hvor der er sår og skræmmer. Så heler det hurtigere og mindsker kløen.

Kommentér på:
Skaldet pletter hos min marsvin

Annonce