{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

tisser hele tiden :( (kanin) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Starter med at min ene kanin (hun) Coco at hun har lidt dårlig mave i går aftes, finder ud af det er fordi hun har fået noget af min hankanins pels (angora/løve hoved) i maven. Hun har så heldigvis fået det ud af systemet igen, men nu i dag tar jeg hende op, og ser at hun er lidt våd nede ved skridtet. Tager nogle vat rundeller og vasker hende med lunkent vand, og tror så jeg får fjernet det hele. Men senere kommer hun til at tisse i sofaen (heldigvis nåede det ikke at gå igennem, da jeg havde et tæppe liggende) og tænker ikke videre over det, men så kan jeg lugte hendes tis når jeg tager hende op, og kigger under hende ved skridtet, hun er våd af tis helt op af maven smiley

Så måtte tage hende op i vasken på badeværelset og vaske hende ordentligt. Hun var til sidst ved at falde i søvn i mine arme af bare træthed.

Kan nogen af jer sige mig om det bare er noget de gør engang imellem ?? Hun har også hævet brystvorter !? Hun er ikke gravid smiley hun har ikke været sammen med en han der ikke er kastreret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser hele tiden :( (kanin)
Kommentér på:
tisser hele tiden :( (kanin)

Annonce