{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til Imaverol
  • #1   3. dec 2013 altså noget at smøre med eller bade dem i? Det eneste andet jeg kender kunne måske være 2% nizoral som er en shampoo, på recept. Er det en skinny kan du bruge creme også (det duer ikke rigtig på dem med pels), brentan fx (som vist nok er i håndkøb). Men det vigtigeste er at huske at pleje dyrets hud, jeg er overbevist om at skinnyerne tendens til at få svamp i huden er pga den er sart og det kan igen bedres hvis man plejer den ordentligt. Forstil dig du rendte rundt med tøj på her om vinteren: der er varmt og tørt indendørs når vi skruer op for radiatoren (som i jo skal med skinnyer) så der skal mere fugt til huden. Cremen må ikke være for olieagtig da den så tilstopper huden så fugten i creme ikke kan trænge ind. Der må være nogle skinnyopdrættere der kan give gode råd til hvilke cremer der er godt på hvilke årstider.

• #2   3. dec 2013 Det er ikke nødvendigvis fordi huden er sart.. Men de er mere udsatte for rifter mv., hvilket giver sig selv..

Ganske almindelig uparfumeret babyolie eller f.eks. den blå lotion fra derma er udmærket. Der er ikke brug for forskellige cremer på forskellige årstider..

• #3   3. dec 2013 Cavy cats sværger til den her shampoo: http://www.equishopping.co.uk/recommandation.php?id=totallytack4204

Hvorvidt creme er nok til skinnyer, er der delte meninger om. Jeg og flere andre mener at dyret udenmærket kan have svamprespore på resten af huden også ligesom et pelset dyr kan have det i resten af pelsen.

Og derfor bader jeg mine, hvilket virker rigtig godt.

• #4   3. dec 2013 jeg har faktisk spekuleret på om argan olie kunne være godt? det skulle være rigtigt godt til både tør hud og tørt hår og jeg bruger det selv til håret, nogen der har prøvet det på de hårløse?

• #5   3. dec 2013 Hvis skinnyer fodres ordentligt får de som regel sjældent tør hud.. Men jeg kender ikke olien..

• #6   3. dec 2013 det er sådan noget hår/hud olie, det giver totalt lækkert hår og mange med tør hud har også fundet ud af det virker det. Det er rimeligt dyrt, men man skal også kun bruge få dråber.

• #7   3. dec 2013 Nu var det ikke i forbindelse med nogle specifik race at det blev nævnt, jeg mener at huske det som en shampoo. Mht. creme så har vi selv en favorit til det men nu var det bare at vi kom til at snakke om det og så irriterede det mig at jeg ikke kunne huske det og ville gerne vide det.
    Personligt har jeg heller ikke problemer med tør hud på mine skinnyer og heller ikke efter bad. Det var såmænd ikke for at søge forskellige, gode råd, det var bare navnet på den dumme shampoo smiley Det var noget som folk købte i DK, det var oppe flere gange da Imaverol "udgik", der ledte folk efter alternativer og der blev det nævnt. Kan det passe at det var klorhexidinshampoo?

• #8   3. dec 2013 ja det kan vist godt passe

Kommentér på:
Alternativ til Imaverol

Annonce