{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

bavdr, megaklam oplevelse i dag... {{forumTopicSubject}}

En MARSVINE hun jeg overtog for et års tid siden som er ca 2-2½ år nu har på under en uge udviklet en kæmpe byld under hagen, jeg opdagede den i dag og der var intet for et par dage siden. Jeg poppede den selv for jeg vurderede det ville være for smertefuldt for hende at gå med til mandag og med Lillemors dyrlæge regning i sidste uge og jul der kommer lige om lidt plus TO børn født i skytten var min økonomi sgu ikke lige til vagtdyrlæge, så det var det her eller en hjemmeaflivning og jeg ønsker lige at give hende en chance. Jeg har alle remedier hjemme til at gøre det smertefrit og forsvarligt, men puhadada hvor var det klamt... det stank simpelthen så jeg havde kvalme ½ time efter. Hun ser meget gladere ud nu og gik lige ombord i en rødbede bagefter. Jeg ringer til dyrlægen mandag og får noget antibiotika for det har jeg ikke hjemme (det må man ikke have;)) men det er da utroligt noget kan stinke så klamt. Jeg er ret overbevist om det ikke er en af de ungdomsbylder jeg har hørt om for det var flydende (jeg har hørt pusset der er mayoagtigt?) plus dyret er ikke ungt plus jeg har ikke fået nye dyr hjem i mindst ½ år (og den jeg fik der var gammel og havde gået alene). Men jeg spekulerer på om det kan være en tandbyld? hvordan ser det ud hvis marsvin får en tandbyld?, jeg har aldrig oplevet en inficeret byld på mine dyr før så jeg er helt blank her med hvilke typer der er... men den her var i hvert fald STNKEtypen...øv øv puha...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bavdr, megaklam oplevelse i dag...
Kommentér på:
bavdr, megaklam oplevelse i dag...

Annonce