{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

D P
D P
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28

Til jer emd indekaniner. {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal flytte i lejlighed (uden have) i det nye år. Har nu to ude kaniner, i store lækre bure, de er hanner og går hver for sig.
Tror desværre ikke vi kan have begge med i lejligheden, men den ene skal.
ingen af deres nuværende bure kan bruges indenfor, så søger lidt råd og info omkring det at have inde kanin.
Især hvor stort buret skal være, Vil kun drengene det bedste.
De er blanding af dværgvædder og hollænder, knap 12 mdr gammel. de vejer nu 1300 g og vokser vel lidt endnu, ikke kæmpe kaniner med heller ikke de mindste.
kan jeg se nogle billeder at jeres bure.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer emd indekaniner.
  • #2   22. nov 2013 Man kan også lave en indhegning..:) Ikke nødvendigvis lukke dem inde i tremmebure.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #4   22. nov 2013 Den Stumpen linker til får billigere her http://dyrenesnetsalg.dk/kanin-marsvinebure-235/kaninbur-marsvinebur-120-cm-2-etage-p8561

• #5   22. nov 2013 Jeg har selv indekanin og han går i et tremmebur på 120 cm bredt.. Han er ikke så stor (dværgvædder/hollænder på 1100 gram).. Men han bruger dog kun buret til at sove i.
    Ved ikke hvor renlige dine kaniner er, men min løber i hele lejligheden det meste af dagen, så måske det var en mulighed. Give hver af dine kaniner et område smiley

• #6   22. nov 2013 Et kort sidespring, er jeg virkelig den eneste der har bemærket, at en blanding af en kanin på ca. 3 kg, og en kanin på ca. 2 kg ikke kan give en udvokset kanin på 1,3 kg?!

Jeg vil mene, at du sagtens kan bruge mindstemåls anbefalingerne på minimum ½ kvardratmeter til hvert dyr, for de bliver ikke større, hvis de er 12 måneder.
    Har du så samtidig planter om at lade dem gå frit i lejligheden ofte, synes jeg ikke du nødvendigvis behøver købe det størst mulige indendørs bur til begge kaniner smiley

• #8   22. nov 2013 Jeg flyttede faktisk i lejlighed (uden have) i sommers med 2 af mine hankaniner. De kan sagtens være her begge to og være ude af burene på skift. Det fungerer upåklageligt smiley
    Jeg har et tremmebur på 2 etager, hvor de har hver sin etage.

• #9   22. nov 2013 Alternativt kan du jo have ham løbende frit i lejligheden? De er ret nemme at toilettræne og det er SÅ hyggeligt at have dem rundt omkring sig hele tiden smiley

• #11   23. nov 2013 Kaffa - Det er vidst meget forskelligt, hvad man oplever med ens indekaniner.
    Min værelseskanin har ikke bidt noget i stykker, og hun fandt selv ud af at bruge bakken som min kat også bruger.
    Hun har tisset én gang i sengen, men det var fordi jeg ikke lige var opmærksom, og det var inden hun opdagede bakken.
    Man kan sagtens kaninsikre sit hjem, så der ikke bliver bidt i ledninger eller andet.

En kanin er god at have som kæledyr hvis man f.eks. bor i lejlighed, da de ikke fylder det store, er nemme at toilettræne og næsten bliver som en lille hund.

Så jeg kan ikke relatere til det, du har skrevet med at en kanin ikke er særlig boligvenlig. Men det er vel forskelligt fra person til person og fra kanin til kanin.

• D P
    D P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 28
    #12   23. nov 2013 Hej.
    De er vokset op med tissebakke og skifer og tisser altid der. Også når de løber frit indenfor. De er ikke udvokset endnu, da de først bliver 1 år i marts. Vi flytter først til februar så de vokser jo nok endnu.
    Kan ikke have begge kaniner med, så skal kun bruge et bur.
    Har endnu ikke haft problemer med gnaverri indenfor, da de altid har rigelige ting at gnave i.
    Tror jeg køber et to etagers bur til ham, så har han plads nok.
    Tak for jeres svar

• #13   23. nov 2013 Min Penny er en blanding af hermelin og hollænder.
    Hun bor også indendørs i et 160 cm x 70 cm bur og virker ganske godt tilfreds.
    Om aftenen åbner jeg buret, og så hopper hun rundt inde på det værelse hun står, så hun kan undersøge alt.
    Penny er heldigvis IKKE en destruktiv kanin og har indtil nu intet ødelagt eller gnavet i smiley

profilbillede
Kommentér på:
Til jer emd indekaniner.

Annonce