{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Kat og mus sammen {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på noget her den anden dag, har haft mine kære mus i godt et år nu, de er selvfølgelig i bur men tager dem tit ud og kæler med dem.
Det har fungeret fint da jeg boede sammen med en hund, dog blev den overivrig hver gang jeg tog mine mus ud. Overvejer så at flytte sammen med en der vil have katte og tænkte at de kan vel ikke være i samme rum sammen når de er alene hjemme og sådan, ellers skal man have et skab/reol med lukkelåger.
Men vil disse to dyr kunne sammen uden at kattene får stress og hvad hvis killingen vænnes til musene fra første dag den kommer hjem til os?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat og mus sammen
  • #1   18. nov 2013 Det har gået fint med vores. Altså vores ene kat havde ingen interesse, men den ene ville meget gerne have fat i dem i starten, men er stille og roligt vænnet sig til at hun ikke kan få fat på dem. Nu morer hun sig bare med at se på dem smiley
    Det var dog ørkenrotter i mit tilfælde, men tror ikke katten kan se forskel smiley

• #2   18. nov 2013 Jeg har altid haft katte og gnavere sammen lige fra rotter til hamstere, og ingen problemer i det, bare sørg for et kattesikret bur smiley

• #3   19. nov 2013 Super, det gjorde mig lidt gladere, har bare fået mange skrækhistorier hvor man kommer hjem til et tomt bur, eller det er blevet væltet og lignende smiley

Kommentér på:
Kat og mus sammen

Annonce