{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.586 visninger | Oprettet:

Min kanin, siger lyde? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min hunkanin Tulle,brummer eller siger en slags form for lyd når jeg fodrer hende og rør ved hende, jeg ved ikke hvad det betyder, men hun er altid glad og sådan, men jeg vil bare vide om det er en slags form for, at jeg skal lade hende være, eller at hun syntes det er dejligt, jeg kommer. Tak på forhånd (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kanin, siger lyde?
  • #1   14. nov 2013 Det kan være fordi hvis hun er i brunst der er også nogle kaniner som bare "snakker" hele tiden det gør min Black out også så det er ikke noget er være bekymret for

• #2   14. nov 2013 Stald hundinny. Hun har gjordt det imens jeg har haft, hende og har haft hende i cirka en i en 1 og en halv måned smiley

• #3   14. nov 2013 Nogle kaniner 'snakker' - Og hos os har vi bemærket, at de snaksalige mødre ofte får snaksaglige hununger smiley

Det kan være svært at vurdere om hun er godt tilpas eller ej ud fra lydene, men du må tolke hendes kropssprog samtidig.

Tilbagelagte ører og undvigende adfærd (løber væk når hun skal løftes ud af buret) samtidig med 'snak' og brummelyde må tolkes som aggressive/advarselslyde.
    Hvor derimod snak med nysgerrighed ved den åbne burlåge, eller imens hun spiser tolker jeg som glæde og positiv respons smiley

• #4   20. nov 2013 Okay Tak, for hjælpen alle sammen smiley

• #5   22. aug 2017 Hun skære tænder og det er fordi at hun er glad og syntes at det er dejligt det er lidt det samme som en kat som der spinder:)

Kommentér på:
Min kanin, siger lyde?

Annonce