{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

bund matriale MARSVIN {{forumTopicSubject}}

Må heller bruge over skrift over hvilket dyr ellers får man jo næsten en over nakken
jeg bruger lige nu savsmuld til marsvinene og care fresh til hamsterne og overvejer at bruge det til marsvinene også, men det er jo lidt dyrer end savsmuld så vil gerne høre jeres erfaring om der er andre der bruger dem til marsvinene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bund matriale MARSVIN
  • #1   14. nov 2013 Jeg har brugt care fresh til mine marsvin fordelen ved care fresh er nok at det ikke sviner eller lugter så meget smiley

• #2   16. nov 2013 Jeg bruger Citrus savsmuld fra plantorama og self. Hø til mine 3 marsvin. Citrus savsmuld gør at der slet ikke lugter:) og det virker faktisk! Og så er det ikke så dyrt igen. 4 pakker til 100 kr.

• #3   16. nov 2013 ingen af jer bruger med næsten 100 % garanti savsmuld men derimod spåner.

Der er stor forskel på de 2 ting. Savsmuld er ja... smuld og støver helt vildt og er meget fint.
    Spåner er grovere, og støver stort set ikke.

• #4   16. nov 2013 Så er det nok spåner jeg bruger smiley

• #5   16. nov 2013 Nu strejfer jeg godt nok fra emnet, men hvis påmindelser fra andre brugere om at inkludere dyrerace i overskriften er at få én over nakken, Camilla, så tror jeg du tager det tungere, end du burde.

- Dette skriver jeg med tanke på dit emne om en angivelig hård tone herinde. Men i sådanne tilfælde vil jeg råde dig til blot at betragte det som en påmindelse, da ingen er ude på at gøre dig ked af det, når der skrives sådan smiley

Kommentér på:
bund matriale MARSVIN

Annonce