{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Tror I hun kan huske hvor hendes rigtige hjem er? {{forumTopicSubject}}

SORRY glemte at skrive *kanin* i overskriften....

Hej GG.

Min hunkanin Izzy er til parring hos en han.
Hun ville ikke noget med hannen da vi kom derned, så hannens ejer og jeg besluttede at lade hende blive til vi var sikker på at den var der, og til vi fandt en anden dag hvor jeg kunne hente hende. Izzy har været i brunst i flere måneder i træk. Har aldrig oplevet at en hunkanin har været i brunst i så lang tid!
Men hun var oppe og køre da vi kom den dag, så det var nok bedst at lade hende blive så hun kunne falde til ro, og måske komme i brunst igen. Men hannens ejer fortæller mig at hannen hopper på hende, men hun er stadig helt skræmt væk. Vi håber at det er fordi at det er lykkes. Men hannen har ikke stivnet eller faldet om.
Btw. Jeg skal så hente hende her på søndag smiley
Og hun har været hos hannens ejer i 2 uger på mandag.
Så faldt det mig ind, om hun kan huske hvor hendes rigtige hjem er?
Jeg mugede ud hos hende et par dage inden hun kom derned. Så der er ikke så mange pøller i buret. Tænkte på om jeg evt. skulle lade vær med at muge ud til hun kommer hjem til mig? Så hun kan lugte at det er hende selv der har været der sidst?

Hannens ejer har lavet et bur til hende, så hun har ikke gået hos hannen hele tiden. Kun nogle timer om dagen.
Jeg sagde til hannens ejer i mandags at hun ikke skulle sætte dem sammen mere. Ik før jeg skulle hente hende.
For tænkte at det var meget godt at hun lige får en lille uge til at slappe af i. Og så kan jeg også kigge på hende, og se om hun er i brunst, inden de bliver sat sammen for sidste gang.

Tror i hun kan huske hendes rigtige hjem?
Og er det en okay måde vi prøvede os frem på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror I hun kan huske hvor hendes rigtige hjem er?
  • #1   8. nov 2013 Tror nu nok hun husker. Der er vel stadig lugten fra hende, medmindre du har brugt rodalon e.l smiley
    At lade hannen parre hunnen flere gange, skal man lige passe på med, da de kan få to kuld unger, og så bliver fødslen og pasningen svær.
    Hannen vælter ikke altid om på siden, har selv oplevet at parre en han med en hun, hvor det slet ikke lignede han kom op i hende. Men hun fik unger 4 uger efter smiley
    Det lykkes næsten hver gang, den første gang. Medmindre den ene selvfølgelig er steril. smiley


  • #2   8. nov 2013 Det tror jeg ikke, du skal spekulere så meget i smiley

    Du må om nødvendigt bare behandle hende som et nyindkøbt dyr indtil hun er tryg ved dig og sit gamle bur igen smiley


  • #3   8. nov 2013 1000 tak for jeres svar smiley

    Louise J: Lige præcis! Har godt hørt om det. Og det er lige præcis derfor at jeg sagde til hende at hun skulle vente med at sætte dem sammen igen. Der er ingen grund til at udsætte hende for mere stress, og det kan jo godt ske, med de to kuld.
    Derfor venter jeg, og så kigger jeg på hende om hun er i brunst. For hvis hun stadig er blå/lilla og opsvulmet, så kan hun ikke være drægtig.
    Men galll jeg glæder mig til at hente hende smiley
    Fandeme glad for at høre om den parring der. Håber så meget hun er drægtig smiley


  • #4   8. nov 2013 Hvis han har parret hende, er hun nok drægtig smiley
    Held og lykke med de små, når de kommer smiley


  • #5   8. nov 2013 Han har bare været på hende smiley Syns også hun lå ret godt nogle gange, men han faldt aldrig om, eller stivnede.
    Men 1000 tak smiley


  • #6   8. nov 2013 Hehe okay, men det gør de heller ikke altid.. Det var så lidt.. smiley

  • #7   8. nov 2013 smiley

Kommentér på:
Tror I hun kan huske hvor hendes rigtige hjem er?

Annonce