{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.234 visninger | Oprettet:

Lort der sidder fast (Kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley

En af min veninders kanins lort, sidder fast i pelsen.
Lortene ser meget normale ud, men klister meget.
Selvom man fjerne dem, kommer der selvføljelig flere.
Det er ved at blive et problem og hun er ved at bive bekymret.
Jeg tænker lidt for lidt hø/mad.
Eller dårlig mave.

Men jeg vil meget gerne have jeres menig smiley

Mvh Julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lort der sidder fast (Kanin)
  • #1   6. nov 2013 Det skete også for min lille pige i sommers. Det blev bare ved at sætte sig fast bagpå, ved numsen, og vi prøvede at fjerne det værd gang, men noget sad så godt fast, at vi ikke turde fjerne det, fordi det ville gøre ondt på hende. Det endte ud i at hun blev ramt af maddieangreb og blev aflivet.

• #2   6. nov 2013 Når dette problem opstår hjemme hos mig, så giver jeg dem ekstra godt med hø hvis de nu har tynd mave.
    Når lortene sidder fast i pelsen plejer jeg at tage en fugtig klud og "vaske" dem væk.
    smiley

• #4   6. nov 2013 Vi vaskede alt af, så godt vi kunne, nået af det var vi nød til at klippe af ligeså forsigtigt. Heldigvis sad afførringen fast, helt ude ved spidsen af pelsen, så hun fik ingen bar plet.

• #5   6. nov 2013 jeg plejer at klippe lidt af min kanin dernede, for hun har meget svært ved at hode sig ren, dog klipper jeg kun hende om sommeren, ALDRIG om vinteren!

• #6   6. nov 2013 Det er vigtigt, at kaninen får masser af hø. Kig på, hvor meget foder, den får - kan noget af det skiftes ud med gulerødder? 100 gr. gulerødder svarer ca. til 10 gr foder. Får den meget fed foder - med guf i - så skift det ud til rene piller.
    Hvordan er kaninens foderstand? Er den så tyk, at den ikke selv kan gøre sig ren bagi? Hvis det er tilfældet, må du sætte den på slankekur.

• #7   6. nov 2013 jeg ville først tjekke: får dn hø nok? Hvis den har hø til fri rådighed hele døgnet ville jeg se på om den fik for meget salat/frugt, det kan godt give tynd mave, jeg havde en kanin der fik totalt racermave af iceberg bare det var en mikro stump.
    Er det heller ikke det ville jeg tjekke tænderne...

Kommentér på:
Lort der sidder fast (Kanin)

Annonce