366 visninger
|
Oprettet:
10. jan 2013 Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 1 Emner: 28 Svar: 120
*Rotter* spørgeskema {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg ved at være desperat, så til jer med rotter så har jeg lavet et spørgeskema. Det bliver kun vist til mine forældre
Hvor gammel var du da du fik rotter:
Hvorfor valgte du rotter:
Var din(e) kæreste/forældre/bofælle med på ideen:
Hvis nej, hvordan fik du dem overtalt:
Har du haft rotter siden dine første rotter:
Hvor lang tid bruger du på dem om dagen:
Forsømmer du din(e) familie/venner/andre mennesker pga rotterne:
Har du andre dyr end rotterne:
Tak fordi i gad svare
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Fordi jeg var dybt fascinerede af denne lille gnaver der var som en forklædt hund
Jeg boede der hvor jeg arbejdede, nemlig på en kvæggård, jeg havde rotten på mit værelse, så arbejdsgiver var ret ligeglad. Selv rottefængeren var ligeglad.
Ja det har jeg. Jeg er i dag 27 og har kun gået 1 år i alt uden rotter, lige nu er jeg uden
Jeg har katte og en hamster, har storset aldrig haft både kat og rotter
jan 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 1 Emner: 28 Svar: 120
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
(...det sagde mine forældre i hvert fald, men de blev klogere :P)
Det handler jo altid om proritering, man kan sagtens bruge en masse tid på sine dyr og samtidig nå andre ting - jeg har både tid til 2 marsvin, 2 kaniner, og en hund som jeg træner meget med, arbejde og min skole + lektier og afleveringer (jeg går på HF).
Jeg syntes ikke jeg går på kompromis med mine dyrs pasning for at nå fx. lektier, og heller ikke den anden vej rundt - så jeg tror ikke dine forældre skal være bange for at du kun bruger tid med rotterne, som sagt kommer det jo an på hvordan man prioriterer.
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Hvorfor valgte du rotter: Fordi jeg gerne ville have et nyt dyr, og tænkte rotter var spændende.
Var din(e) kæreste/forældre/bofælle med på ideen: Min mor kiggede meget mærkeligt på mig, og min far var ligeglad, bare jeg selv betalte.
Hvis nej, hvordan fik du dem overtalt: Fik lov ved at jeg selv betalte.
Har du haft rotter siden dine første rotter: Jep.
Hvor lang tid bruger du på dem om dagen: Det er forskelligt. Nogen gange fodrer jeg kun og nusser lidt med dem, andre gange kan jeg bruge lang tid på dem.
Forsømmer du din(e) familie/venner/andre mennesker pga rotterne: Nej, overhovedet ikke. Har tid til både kaniner, hest, fugl, rotter, kat, lektier, arbejde og venner.
Har du andre dyr end rotterne: Kaniner, fisk, fugl, hund, hest og kat.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
maj 2013
Følger: 20 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 248
Hvorfor valgte du rotter: Min kusine og hendes kæreste havde rotter, da de fik et barn var tiden til dem der ikke rigtigt, så jeg valgte at tage mig af dem
Var din(e) kæreste/forældre/bofælle med på ideen: De skulle være hjemme hos min mor, så det var sådan lidt min mor der skulle overtales, min mor synes de var klamme, men sjove, ved faktisk ikke helt hvordan det gik til, at jeg fik dem, tror det var fordi jeg lovede at holde mit værelse ryddet op :b
Hvis nej, hvordan fik du dem overtalt: Kig oooop
Har du haft rotter siden dine første rotter: Nej, de skulle aflives af alderdom og jeg havde ikke den store interesse for rotter, så ville ikke have rotter igen.
Hvor lang tid bruger du på dem om dagen: Samlet på en dag med mig, mor, søster og gæster var det nok 30min-3timer, alt efter hvor meget jeg var hjemme.
Forsømmer du din(e) familie/venner/andre mennesker pga rotterne: Forstår det ikke helt?
Har du andre dyr end rotterne: Jeps, da jeg havde rotterne havde jeg også kaniner og pony
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 14 Gnavere: 15 Emner: 12 Svar: 73
Hvor gammel var du da du fik rotter: Jeg var 20 (så har kun haft rotter 1 år.
Hvorfor valgte du rotter: Jeg valgte rotter fordi jeg syntes de var spændende og så er de nemme athave med at gøre.
Var din(e) kæreste/forældre/bofælle med på ideen: Jeg bor alene, så skulle ha' nogle med på idén
Hvis nej, hvordan fik du dem overtalt:..
Har du haft rotter siden dine første rotter: Ja, der er kommet en del flere rotter til flokken.
Hvor lang tid bruger du på dem om dagen: Meget forskelligt, nogle dage er de slet ikke ude at buret, kun lige når jeg foder osv. andre dage har jeg dem med ind i sofaen, men de har jo hinanden, så synes ikke det er synd hvis de ikke lige kommer ud nogle dage.
Forsømmer du din(e) familie/venner/andre mennesker pga rotterne: Pga. rotterne, nej. Det er ikke dem der tager min tid
Har du andre dyr end rotterne: Ja, degu'er, zebramus, tenrec, jordegern, geder, papegøje, undulat, hund, skægagamer, leguan, kanin, ørkenrotter, shaws gerbil og fisk
mar 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 4 Svar: 6
Ville gerne have rotter fordi jeg synes de er utrolig søde, kærlige og sjove.
Da det er min kæreste der har givet mig dem, var han selvfølgelig med på ideen
De to drenge jeg har nu, er mine første, og jeg vil gerne have flere.
Jeg bruger i gennemsnit 1-3 timer om dagen på dem.
Nej forsømmer ikke familie, venner eller kæreste
Ja, jeg har to katte, to hunde og et marsvin
*Rotter* spørgeskema