{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

En eller to kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge folk herinde. Jeg er den heldige ejer af en belgisk hare kanin. Han er fra februar 2013 og kasteret. Han er en inde kanin, meget kælen og kontakt søgende og i det hele taget en rigtig dejlig lille fyr(-: men jeg har gået og tænkt lidt over om han skal have en ven? Har haft en del kaniner for år tilbage og disse var ikke særligt interesserede i hinandens selskab, men de var heller ikke neutraliserede, hvilket måske gør en forskel? Hvad har i af erfaringer, er kaniner glade for at gå to og to, eller trives de bedst enkeltvis? hvilket køn skulle det evt. være, hvis de trives bedst to og to?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En eller to kaniner
  • #3   10. okt 2013 Har de noget socialt sammen, hvis man har to kaniner sammen?

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   10. okt 2013 De fleste neutraliserede kaniner, der bor sammen nyder det mere end at bo alene. smiley

Det er bare vigtigt at begge er neutraliseret.

• #6   10. okt 2013 Det er også meningen, men der går jo lidt tid inden de kan neutraliseres (-: og det er bedst at det er en hun.... to hanner går ikke sammen?

• > Simse <

#7   10. okt 2013 Det kan godt gå, men det er sjældent man kan sætte to fremmede hanner sammen - så er det bedst at de har kendt hinanden fra små af. smiley

• #8   10. okt 2013 okay fint fint... det skal jo gå, for hvis jeg først har købt en kanin til, har jeg jo to kaniner om de kan enes eller ej(-: så en hun anbefaler du(-: nu er det jo en stor rece jeg har,... kan jeg så godt vælge en lille race, eller vil det være bedst med to store(de fylder jo alligevel lidt hihi)

• #9   10. okt 2013 Du kan sagtens købe en mindre kanin, det kan jeg ikke se det store problem i smiley
    Men du skal nok ikke vælge en dværg race, da der så er en rimelig stor forskel! smiley Måske en fransk vædder?

• > Simse <

#10   10. okt 2013 Størrelsen har ingen betydning, hvis kaninerne uden problemer enes. smiley

• #11   10. okt 2013 Cille
    du skriver hun godt kan få en mindre race en den omtalte belgiske hare men foreslår en fransk vædder ?
    Fransk vædder er noget større end belgisk hare.
    (har begge racer)

• > Simse <

#12   10. okt 2013 Tror hun læste det som Belgisk kæmpe smiley

• #13   10. okt 2013 Haha ups!
    Jeg har hele tiden læst det som en Belgisk Kæmpe som Simse også skriver smiley
    Min fejl. Derfor skrev jeg også at det godt kunne være at TS hellere ville have en Fransk Vædder da de er mindre en Belgisk Kæmpe, men ikke utrolig lille.

• #14   10. okt 2013 Haha.
    Det kan jo ske smiley
    Meeen finder du en fransk vædder der er mindre end den belgiske hare (fuldvoksen) så sig lige til, så er jeg uden tvivl intrasseret smiley

• #15   10. okt 2013 Jeg tror bare det kaldes en dværgvædder, helt ærligt altså smiley

• #16   11. okt 2013 Prøv at søge på "to kaniner sammmen" herinde.
    Der er normalt delte meninger om det. I naturen bor de jo ikke sammen, så efter min mening er det at gøre vold på kaninerne.
    Men det er den gamle diskussion: én kanin = ét bur - to kaniner = to bure osv. Sådan er det i min verden.
    Så er det op til dig, at være noget for kaninerne.

• #17   11. okt 2013 havde enlig også tænkt at de skulle havde hver deres bur, hvis det var, det ville være syn hvis charlie skulle dele sit bur, han er jo lidt stor(dog ikke så stor som en belgisk kæmpe hihi)(-:

• #18   11. okt 2013 Hej Chris

Det lyder som om du har en rigtig dejlig kælekanin, som nyder dit selskab og omvendt smiley

- Ville det ikke være ærgerligt at du potentielt kan ødelægge det ved at bringe en ekstra kanin ind i ligningen?

• #19   11. okt 2013 jo helt sikkert det skulle kun være fordi Charlie ville trives bedre med en ven(-: for mig er det fint kun med en kanin(-: ser bare så hyggeligt ud, på de billeder der er lagt ind herinde, med to kaniner der går sammen(-:

• #20   12. okt 2013 Okay.. Så synes jeg helt bestemt du skal have Charlie alene.

Både fordi jeg inderst inde tror, at kaniner har det helt fint alene, men osse fordi det muligvis ender som en byrde for dig at skulle have én mere kanin, du egentlig ikke har lyst til at have..

Kommentér på:
En eller to kaniner

Annonce