{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fleece hos kaniner?
  • #2   28. sep 2013 Min kanin går på fleece, og det fungerer rigtig godt!
    Jeg har et lag aviser i bunden af buret, så 2 lag håndklæder og så et lag fleece øverst. Før fleecen tages i brug skal den vaskes 3-4 gange(indtil vandet løber lige igennem det), for at nedbryde den vandafvisende overflade fleece har.
    Hos mig har min kanin bare en bakke, som jeg skifter et par gange om ugen-efter behov. Fleecen og håndklæderne skiftes og vaskes ca. hver anden uge. Hvis han rammer ved siden af bakken tager jeg det bare ud, og så kan fleecen jo sagtens bruges en uge mere smiley
    Jeg er rigtig glad for det fordi min lejlighed så ikke er fuld af halm og spåner, når han får lov at løbe frit rundt, og han virker rigtig glad for det. Jeg har haft lidt problemer med at han graver det op i kanterne, men så bukkede jeg bare fleecen ind under håndklæderne, og nu gør han det ikke længere smiley Det er super nemt at holde rent(hvis ens kanin er renlig vel og mærket), og det lugter ikke!
    Fleecetæpper 130x160 kan du købe i ikea for 12,- pr. stk.


  • #3   28. sep 2013 Mange tak for svarene begge 2! smiley Vil lige overveje hvad jeg gør smiley

  • #5   28. sep 2013 Kaffe: Ja, det er til indendørsbrug i mit tilfælde smiley

  • #6   28. sep 2013 Det kan du have ret i Kaffa..
    Jeg har ikke selv haft svært ved det, men man kan evt prøve med en af de der fnugruller smiley


  • Niina A
    Niina A Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   28. sep 2013 Man kan bruge sådan en skraber/svaber til at fjerne vand på badeværelset til at fjerne hår på fleece. Det er det jeg gør med mine svins fleece og det fungerer meget bedre end en fnugrulle smiley

  • #9   28. sep 2013 Tror jeg kaster mig ud i at prøve med fleece så smiley

  • #10   29. sep 2013 Jeg har en bademåtte i buret og så en toiletbakke i hjørnet. Det fungere rigtig godt. Når jeg gør rent ved hende, tager jeg det værste med hænderne, altså hø og sådan noget. Og så støvsuger og banker jeg måtten. Vasker den også 1 gang hver 14. Dag ca. smiley

  • #11   29. sep 2013 Når jeg får min kanin hjem snart vil jeg også forsøge mig med fleece. Hjørnetoilet med strøelse i, og ellers bare fleece i resten af buret. Jeg har jo altså derfor ikke egen erfaring med det endnu, men jeg har i hvert fald tænkt mig at prøve, og håber det lykkes! smiley

  • #12   29. sep 2013 Min tidligere kanin gik ikke på fleece, men halm (han stod ude) - men i buret havde han en hængekøje med fleece i, og der var ingen problemer i den forbindelse. Han lå faktisk mest i hængekøjen hvor han så havde gravet sig ned i fleecestykkerne der var der i smiley

    Så giv det da et forsøg med fleece i hele buret smiley


  • #13   29. sep 2013 Tak allesammen! smiley

    Jeg giver det et forsøg. Og hvis det ikke går, kan man jo altid skifte tilbage igen smiley


Kommentér på:
Fleece hos kaniner?

Annonce