{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Nervøs kanin :-/ {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har mig en lille hun kanin som der er meget nervøs smiley jeg prøver at bygge et godt bånd med hende men det er meget svært smiley det jeg gør er at ligge på gulvet så hun selv kan komme hen og snuse til mig samtidig med at jeg snakker stille til hende smiley nu er jeg ligeså stille i gang med at røre hende ( snakker stadig stille med hende) men jeg kan kun høre hende i få sekunder også flygter hun og vi starter forfra smiley er der nogen der har nogen gode råd til mig om hvad jeg kan gøre? smiley tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs kanin :-/
  • #1   27. sep 2013 Hvor længe har du haft hende?

  • #2   27. sep 2013 I lidt over et år smiley

  • #3   28. sep 2013 Nu kan jeg se dine kaniner ligger sammen på dit profilbillede - går de sammen? For så tror jeg måske godt jeg ved hvad der er sket smiley

  • #4   30. sep 2013 Nej det gør de ikke smiley har de gjordt men de kom op og slås også blev de skilt smiley men det er 2 måneder siden smiley

  • Susan
    Susan Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #5   9. jun 2014 Hej jeg har en kanin som jeg nu har haft i 4 måneder
    Det sted jeg fik ham fra sagde at han var 1/2 år så nu er han vel nok omkring 10 måneder
    Mit problem er at han stadig er meget nervøs
    Jeg kan kun nusse ham når han ligger sikkert under spisebordet eller når han er i buret
    Kan overhovedet ikke løfte ham op
    Er lidt ærgerlig over ikke at kunne røre ham lidt mere ,da han jo er så sød og blød
    Jeg synes virkelig at jeg har siddet og ligget nede på gulvet hos ham i snart 4 måneder uden at han bliver mere tillidsfuld
    Please hjælp


  • Susan
    Susan Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #6   9. jun 2014 Hej jeg har en kanin som jeg nu har haft i 4 måneder
    Det sted jeg fik ham fra sagde at han var 1/2 år så nu er han vel nok omkring 10 måneder
    Mit problem er at han stadig er meget nervøs
    Jeg kan kun nusse ham når han ligger sikkert under spisebordet eller når han er i buret
    Kan overhovedet ikke løfte ham op
    Er lidt ærgerlig over ikke at kunne røre ham lidt mere ,da han jo er så sød og blød
    Jeg synes virkelig at jeg har siddet og ligget nede på gulvet hos ham i snart 4 måneder uden at han bliver mere tillidsfuld
    Please hjælp


Kommentér på:
Nervøs kanin :-/

Annonce