{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket tå hos kanin
  • #1   25. sep 2013 Hvis et menneske brækker en tå kan man ikke gøre noget ved det så jeg tror ikke men kan gøre noget ved en kanin

• #2   25. sep 2013 jeg brækkede en storetå sidste år og det blev der ikke gjort noget ved, tvivler endnu mere på man så gør noget ved dyr. Er huden brudt eller generer den dyret meget kan den dog amputeres... min tå er en cm kortere nu end den var før (hvilket giver lidt probs med skostørrelser, men det er jo heldigvis ikke kaninens problem;)), det gjorde sgu ondt.,... og den bliver øm hvis jeg går meget uden sko på. Så det kan godt give nogle varige men med humpen i ny og næ sådan noget...

• #3   25. sep 2013 Ja, min kanin har haft brækket en tå.
    Han var til dyrlægen som gav ham lidt smertestillende og så skulle kaninen ellers bare helst holdes lidt i ro nogle dage.
    Min kanin har ingen men af det overhovedet, og har på intet tidspunkt virket til at have ondt eller noget.

• #4   25. sep 2013 Von fancy
    Sad tåen også forkert på din da det skete?

• #5   25. sep 2013 Da jeg opdagede det, var tåen hævet og virkede "knækket".
    Dyrlægen kiggede og mærkede, og kom frem til det var korrekt den var brækket.

Tåen er ikke funktionel den dag i dag, men det har ingen betydning for hans liv og hverdag.

• #6   25. sep 2013 En af mine hollændere har haft brækket en tå, så den sad i 90 graders vinkel af de andre. Den blev tapet sammen med de andre tæer et par uger. Det var først omkring en uge efter, hans aktivitetsniveau i buret blev normalt igen. Nu sidder tåen lidt skævt sammenlignet med de andre, men man skal vide det for at kunne se det.
    Det eneste problem var, at han gnavede i tapen, så jeg måtte sætte nyt udenpå to gange om dagen for at holde det på.

Kommentér på:
Brækket tå hos kanin

Annonce