{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.829 visninger | Oprettet:

Kanin 'taber' negle. {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt og søgt, nu er jeg altså nødt til at spørge.
Min kanin Sofus (Som er 9 år) Har nu tabt en negl, og en af de andre negle er rimelig løs. Er det et tegn på noget vitaminmangel?
Han er for det meste ude 15 timer, medmindre græsset er vådt. Han har adgang til hø som han dog aldrig i sine 9 år har været intresseret i selvom det er kvalitetshø og han får minimalt tørfoder. Af tørfoder får han kaninpiller og en sjælden lidt havregryn oveni. Han har aldrig været syg og han er som han altid er, hænger ud af buret, er nysgerrig, graver i græsplænen, render rundt og undersøger alt osv.
Det skal siges det er neglene på bagbenet den er gal med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin 'taber' negle.
  • #1   18. sep 2013 Du er sikker på der ikke er noget i løbegården som neglene kan hænge sig fast i og rive sig løse? smiley



  • #2   18. sep 2013 Kunne godt være jeg skulle rode igennem, men der burde meget gerne ikke være noget smiley

  • Cathleen Beicher J
    Cathleen Beicher J Tilmeldt:
    aug 2022

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   26. aug 2022 Min kanin Felix er halvandet år og han tabte første gang sin negl uden for hvor den var blevet revet løs så det blødte (vi dyppede tåen i kartoffel mel) han har ikke fået lov til at græsse i 3 uger (han får lov til at komme ud på vores græs men i snor og ikke i buret da det var der han mistede neglen første gang) og nu for 6 minutter siden har han nu for anden gang tabt sin negl...
    -der var intet blod heldigvis, men hvad sker der med ham??


Kommentér på:
Kanin 'taber' negle.

Annonce