796 visninger
|
Oprettet:
Drikkeflasker til kanin {{forumTopicSubject}}
Hey gg
Det er sådan vi har en helt alm flaske til Boris men Han bliver ved med at trække den der metalpind ud
derfor vil jeg
Høre hvor kan man købe en hvor den ikk kan falde af for kan jo slet ikk være væk fra ham ret længe (altså ikk at jeg er væk mere end en skoledag alligevel
)
Det skal gerne være i Københavns området og IKKE en netshop da jeg IKKE handler på nettet
Håber nogen kan hjælpe har
Googlet en masse men kun fundet en på 50 ml
aug 2013
Følger: 113 Følgere: 47 Gnavere: 22 Emner: 29 Svar: 246
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 47
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Mine kaniner har alle 8 en vandskål, som fungererer så meget bedre end en flaske. Det er jo en smagssag, hvad man er til, men jeg kan mærke på mine kaniner, at de er gladere for skålene. De skal ikke sidde og vente på, at vandet løber ud af tuden på flasken, og så er det ligeledes ikke specielt optimalt at anvende flaske til udekaniner om vinteren
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Den kan også hænge i buret
maj 2013
Følger: 26 Følgere: 28 Emner: 18 Svar: 692
- Dels fordi, at vandflaskerne blev " brugt " meget. Båret meget rundt på , tabt, og alt muligt. Og ja..
Min ene kanin drikker af skål - hun har ikke forstået at drikke af flaske
Men den anden, drikker af flaske. - Når kaninerne bliver sat sammen i deres store bur, kommer der begge muligheder. Både skåle, med vand og mange vandflasker. Til vinter, er det vandflasker og skåle inde i skuret, og skåle udenfor i det store bur:) Hehe.
Synes det er meget besværligt, at kaninerne ikke bare drikker af den flaske - og at vandet fryser om vinteren.
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 47
Drikkeflasker til kanin