{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Tomt bur :-( men glad alligevel {{forumTopicSubject}}

Så er vores sidste to dimmere (ørkenrotte unger) lige blevet hentet af deres nye "mor". Alle otte unger er flyttet til deres nye ejere to og to sammen. Det er rart, at det blev sådan. Alle fire købere har været tillidsvækkende, meget interesserede og har sat sig godt ind i pasningen af ørkenrotter. Det giver en rigtig god mavefornemmelse.

Jeg var egentlig lidt trist over, at buret, der før myldrede med liv, nu er tomt. Pludselig kommer der en sms fra en af køberne med tre billeder af dimmerne og deres store flotte bur med træstammer, pinde, huler og det hele. Det er sgu fedt, når folk melder tilbage og er glade for deres nye kæledyr smiley

Bettina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tomt bur :-( men glad alligevel
  • #1   2. sep 2013 Åh hvor dejligt at få sådan et billede smiley

Det har også betydet meget for mig, at følge dig lidt her inde og se dine unger osv. Det er bare så dejligt at de har det så godt hos dig smiley

• #2   2. sep 2013 Har også lige solgt min sidste kaninbaby, det er sgu en mærkelig følelse når man har fulgt dem siden de blev født.

• #3   2. sep 2013 Hej Betinna

Ja, det kan være lidt af en bittersød fornemmelse. Man har jo på et tidspunkt gjort op med sig selv, at dyrene ikke skal beholdes - men det betyder jo ikke, at man ikke holder af dem alligevel!

Det er, som du skriver, rart at dyrene er flyttet fra dig til nogle mennesker, du har haft en rigtig god fornemmelse omkring smiley - og billeder bekræfter bare, at det var det rigtige sted, de kom hen smiley

Selv får jeg med jævne mellemrum billeder af nogle af de kattekillinger, vores krise-plejekat fik hos os, som vi jo måtte sælge ud af. Det er da lidt sjovt at se dem, her snart et år efter man sad og klippede navlestrenge på dem smiley

Men vælger man bevist at avle, så er det at sige farvel til afkommet jo en helt naturlig del af foretagendet. Og efter noget tid lærer man at tackle det anderledes - måske distancere sig lidt fra dyrene, så man ikke bliver ked af det, når de skal væk.

Uanset hvad, dejlig historie Betinna smiley

• #4   3. sep 2013 Så kom der også en fin sms med billeder fra en 12 årig dreng, som købte to unger. Han var og hente dem i søndags sammen med sin mor. Det er skønt, når køberne lige vil bruge to minutter på at fortælle, hvordan det går smiley

B

Kommentér på:
Tomt bur :-( men glad alligevel

Annonce