2.244 visninger
|
Oprettet:
Æblegrene holdbarhed {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg skal i morgen ud og hente æblegrene hos mine venner.
Jeg vil bare vide hvor lang til jeg kan have dem til at ligge inden de bør være spist?
Og kan jeg tage nogle større grænse som ørkenrotterne kan have i buret til at kravle på også, og hvor længe kan de ligge i buret?
Kan de også få bladende?
Hamster og ørkenrotter
mar 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Gnavere: 7 Emner: 41 Svar: 340
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
Senere idag laver jeg en lille billedanvisning og forum emne om netop beskæring af frugttræer og buske.
Grenene kan holde sig i et helt år - såfremt de lagres et tørt sted!
Blade og knopper på de afskårne grene bliver ikke et problem, hvis grenene ligger tilpas længe nok med nok luft til at tørre. Grene med bær bør dog bruges 'nu', ellers skal bærene pilles af
Hvad angår om netop dine racer må spise bladene fra grene ved jeg ikke, men det er min opfattelse, at er grenene sunde for dyret, går bladene osse an. Vi må se, om nogle ernæringseksperter finder din tråd her
- Vi har stadig to smågrene fra sidste år, og vil stadig kunne fungere til tandslidning
Held og lykke med grenindsamlingen
mar 2012
Følger: 14 Følgere: 14 Gnavere: 7 Emner: 41 Svar: 340
okt 2011
Nogen kan bare finde det så uoverskueligt, hvornår klipper man, hvordan og hvilke typer træer og buske - og som Susse, hvor længe kan de opbevares.
Så håber jeg, nogle får mere mod på at gå i krig med grensakse og ørnenæb, for det er ikke svært, og det gavner dyrene
okt 2011
http://www.gnavergalleri.dk/fotoalbum/off_topic/17932-beskaering__toerring_og_lagring_af_grene_?status=1
Æblegrene holdbarhed