{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Aflivning af rotte? {{forumTopicSubject}}

Hej nu sys jeg ligesom jeg har prøvet alt ved min kære hun rotte, og sys det er synd og lade hende leve mere, så vil give hende fred, men jeg har overvejet og gasse hende da jeg ikke ville kunne aflive hende på andre måder selv.. men er der nogen herinde der vil give nogle råd til hvordan man gør det bedst, det haster lidt meget..

OBS; folk der ikke kan tage emnet, lad være med at kommenter, eller i hvert fald gider jeg ikke negative henvendelser, og går ikke til dyrlægen med hende, har været det 2 gange og det har ikke hjulpet. Så har taget min beslutning om selv og aflive.

Skriv meget gerne tak (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aflivning af rotte?
  • #1   29. aug 2013 Går det ikke langsomt når de bliver gasset?

• #2   29. aug 2013 du skal ihvertfald ikke bruge udstødningsgas - så koger du dyret.

• #3   29. aug 2013 Ta den i halen og bank hovedet ned i køkkenbordet eller en sten. Det går lynhurtigt , den når ikke at mærke det. Håber du finder en løsning, det stakkels pus skal jo nødigt lide mere

• #4   29. aug 2013 Vi bruger bestemt heller ikke udstøningsgas, men en eller anden måde hvor på jeg ikke skal banke den ned nogle steder osv, jeg kan simpelthen ikke få mig selv til det s;

• #6   29. aug 2013 Altså... Når du ikke kan det... (Jeg ville heller ikke kunne)
    Kender du så ikke en som kan og ellers må dyrlægen jo aflive den.
    Aflivning skal man være sikker på.. Der er ikke nogen "Ommer" Eller.... Det må der ikke være... :S

• #7   29. aug 2013 Ilder-mor; Mange tak smiley
    Sanne; Ja min kæreste, men han er først hjemme efter 20 og jeg sys det er for sent, jeg tager altså ikke til dyrlægen og giver 1500 eller hvor meget man så skal give for en aflivning, men jeg tror jeg bruger den metode som ilder-mor har slået op smiley

• #8   29. aug 2013 En aflivning ved en dyrlæge koster altså ikke 1500kr - så skal du i hvert fald skifte dyrlæge.
    Det koster som regel alm. konsultationspris eller omkring 300kr.
    Hvis du ikke kan selv, eller er i tvivl om hvordan du gør, så lad være.
    Det er synd både for dig og dyret, hvis det ikke blir gjort ordentlig.

Er hun syg eller hvad siden det skal være NU?
    Kender du ikke nogen der har foderdyr, som kan aflive?

• #9   29. aug 2013 Kender ingen der har foderdyr, jeg skrev bare en pris, jeg ved ikke hvad det koster, jeg skrev også eller hvor meget man skal give.
    Ja hun er syg, jeg har prøvet alt, skiftet foder, strøelse, hun har fået medicin for lungebetændelse hvilket dyrlægen sagde hun havde, og nu har jeg givet hende den uge som dyrlægen sagde, og ellers skulle jeg komme igen, hun har været hos dyrlægen 2 gange, og hun er kun blevet tyndere, mere pjusket og nu spiser hun ikke, jeg ved ikke hvad hun fejler, men lige da jeg opdagede at hun begyndte og hoste tog jeg hende i et bur for sig selv, så forhåbentligt nåede hun ikke og smitte nogen hvis det dog kan smitte, jeg har aflivet både kaniner, mus og rotter mange gange, men hende her var min første hun rotte, og jeg har et særligt bånd til hende, jeg kan ikke få mig selv til det, jeg er ikke et sekundt i tvivl om hvordan man gør men jeg vil gerne gasse hende, da min veninde siger at det føltes bedre når man har gjort det end når man slår dem ned i jorden ..

Jeg har snakket med min far og han køber noget CO2 og så gasser vi hende, så for hun endeligt fred.

Kommentér på:
Aflivning af rotte?

Annonce