{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.001 visninger | Oprettet:

Kan kaniner bo ude hele året rundt? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vi er igang med at bygge et nyt udendørs kaninbur til min dværgvædder. Det er i alt 0,50m2 og hævet 50cm fra jorden. Han kommer til at stå på en lille lukket terasse. Han kommer fra en stald og står nu inde i min lejlighed, da jeg ikke har haft udendørs bur, før nu. Vil der ske noget ved at lade ham stå ude i buret om vinteren, hvis han har massere af halm inde i buret? (Buret er lavet sådan at han kun kan se ud forfra, så alle sider og bunden er plader).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan kaniner bo ude hele året rundt?
  • #2   26. aug 2013 Kaniner kan sagtens stå ude hele året, du skal som du selv skriver sørge for en masse halm den kan holde varmen i, og læ. Står den inde nu, er det nok ved at være på tide at få den ud, da den snart skal skifte til vinterpels, begynder det at være koldt inden den kommer ud, skal du vente til næste sommer med at få den ud.

• #3   26. aug 2013 Intet problem, så længe du ikke flytter ham når det allerede er blevet koldt. Kaniner er rimelig hårdføre på det punkt, og har en glimrende underuld. Jeg er dog lidt følsom på mine kaniners vegne, og er der under -10 grader, ligger jeg et tæppe ind over lågen om natten

• #4   26. aug 2013 Som svar på dit spørgsmål, JA smiley

Så simpelt er det smiley

Så længe buret holdes tørt kan en kanin sagtens klare sig godt udenfor hele året. Undersøgelser har vist, at kaniner trives bedst i 7 grader - Det er en anelse lunere end et køleskab smiley

Du kan roligt lade din kanin flytte udenfor, den vil lagt det meste af tiden have det bedre dér end indenfor.

Held og lykke fremover smiley

• #5   26. aug 2013 Ja, så længe han kommer ud og løbe hver dag. 0,50 m2 er 100*50. Fint nok til en lille kanin, men kun hvis den kommer ud hver dag.

• #6   26. aug 2013 Tak for svar alle sammen. Buret er ved at blive bygget, så det er højest sansynligt færdigt i løbet af ugen.

Kommentér på:
Kan kaniner bo ude hele året rundt?

Annonce