{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

God Dyrelæge? *Chinchilla* {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg heldigvis ikke brug for det lige nu, men det er meget rart at afvide hvem man skal ringe til hvis der er behov for det.

Min dyrelæge jeg bruger til kaniner , har ikke nogen viden omkring Chinchillaer, så hende kan jeg ikke bruge.

Det må meget gerne være en der også har forstand på at kastere dem, da jeg overvejer at få Cosmo og muligvis Oskar ordnet en dag.


Så kender i nogen der har forstand på Chinchillaer, i Storkøbenhavns området? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God Dyrelæge? *Chinchilla*
  • #1   21. aug 2013 Nybrovej og kbh dyrehospital er dem jeg kender... men hos sidstnævnte er det ret vigtigt at du får fat i en, der har styr på gnavere.

    Der er kommet noget nyt her i Valby... kan ikke huske om de hedder Valby Dyreklinik. De skulle også have styr på gnavere.

    Ellers er det bare med at gribe knoglen, og få ringet rundt smiley

    Men hvorfor vil du have dem kastreret? Med mindre de skal gå med hunner, er der ingen grund til det. Og hvis de går godt med hinanden, er det noget af en risiko at løbe, at splitte dem for at sætte dem til hunner i stedet... Især når det ikke er med avl for øje.


  • #2   21. aug 2013 Okay tak:)

    De går ikke sammen, Oskar går med en dame, vil kun kastere ham hvis han fortsætter med at være så parringssyg, da jeg synes det er synd for hende. smiley

    Cosmo går med 2 hunner, vil jeg gerne have ham ordnet, da jeg gerne vil undgå alt for mange unger, men også fordi han er lidt strid imod den mindste af damerne.


  • #3   21. aug 2013 Danny fra Rødovre Centrums dyrehospital bruger jeg, han har selv haft chinchillaer smiley

  • #4   21. aug 2013 Okay kender godt Danny, har været hos ham med en kanin engang:)

Kommentér på:
God Dyrelæge? *Chinchilla*

Annonce