{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hø i buret? *Chinchilla*
  • #1   21. aug 2013 Njaeh...

Det er en gammel ting, hvor man siger at al hø fra bunden skal fjernes, for hvis de f.eks. tisser på det, kan det blive dårligt, og så kan de blive syge af at spise det.

Endnu har vi dog aldrig oplevet chinchillaer, der har spist hø de har tisset på, og det der med at fjerne hvert enkelt strå fra bunden, er simpelthen utopi.

Vi har helt droppet høhække, og lægger i stedet høet på et lerrør, en hylde eller i en hængekøje.

• #2   21. aug 2013 Okay tak for svar, har nemlig hø hække til dem lige nu, men overvejer bare at ligge noget i buret, så de også har noget at putte sig i smiley

• #3   21. aug 2013 De har ikke brug for noget at putte i. De laver ikke reder.
    Hvis du har et hus, kan du ofte også se, at de smider al bundmaterialet ud af huset.

Hø er desuden ikke velegnet som redemateriale, det er halm der skal bruges der.

Den eneste grund der er til at lægge det på en hylde e.l. (imo er der ingen grund til at lægge det direkte på bunden) er, at man slippe for høhække, hvor der er en virkelig stor risiko for at de sidder fast.
    Chinchillaer er jo meget glade for at undersøge ting, og hoppe/kravle rundt i alt, og der er stort set alle typer af høhække altså noget lort, hvis man har dyr der prøver at komme op i dem, for de sidder meget nemt fast.

• #4   21. aug 2013 Okay, så prøver jeg at lægge det på en af deres hylder.:)

Jeg ved godt de ikke laver reder, men troede de måske godt ville putte i det ligesom Marsvin f.eks.. Men så blev jeg lidt klogere:)

Kommentér på:
Hø i buret? *Chinchilla*

Annonce