{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.536 visninger | Oprettet:

Marsvin han, alene? {{forumTopicSubject}}

Ej nu bliver mit følsomme hjerte alligevel lige nød til at høre andres ord, end min egen dyrelæges.

Det forholder sig sådan jeg har en han, på nu 3 år. Han har hidtil altid gået i et bur ved siden af min mors 3 hunner, uden problemer.
Jeg fik nemlig at vide af dyrelægen at 2 hanner ikke går, da de ville slå hinanden ihjel, og det siger min mors erfarring igennem hele hendes barndom også.

Jeg har hidtil altid kun haft hunner, før ham her, og så en enkelt han der gik med min kanin uden problemer (hvor jeg så efterfølgene da jeg blev ældre lærte det var et no go) så jeg har ingen erfarring på det punkt.

Nu vil min mor gerne sælge hendes marsvin, for at skære lidt ned på dyreholdet. Men så er min jo helt alene. Jeg talte med dyrelægen som sagde det gjorde intet for enten var den en hun han skulle gå med eller ingen, da hanner slå hinanden ihjel.

Men omvendt er de jo også flok dyr, så jeg er splittet.

Hvad siger jeres erfarring jer omkring 2 hanner der går sammen? Bør jeg smutte ud og få fat i en gammel eller ung han nu hvor hunnerne kommer væk? Eller kan han godt gå alene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin han, alene?
Kommentér på:
Marsvin han, alene?

Annonce