{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Burindretning {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har to ørkenrotter. Er der nogen som har forstand på hvor meget plads sådan nogle behøver? Jeg har et alm. bur til dem nu, og det er i god størrelse. Jeg søger nyt bur, da de har gnavet hul i det gamle.

Nogen der evt. har et passende størrelse bur til ørkenrotter? Eller evt. et akvarium/terrarium?

Vh Diana


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burindretning
  • #1   16. jun 2010 Synes nemlig det er meget svært at finde et passende bur i god størrelse, som ikke er alt for dyrt.

  • #2   16. jun 2010 Har set et bur som jeg bare synes er GENIALT til ørkenrotter! Da jeg så buret fik jeg helt lyst til at anskaffe mig ørkenrotter udelukkende for at have det, hehe

    Det havde i hvertfald helt klart været mit valg sådan ét, hvis jeg havde ørkenrotter smiley
    (og så er det billigt!)

    (link fjernet)


  • #3   16. jun 2010 Er enig med Line, det bur hun linker til, er super smart til ørkenrotter.
    Jeg havde mine ørkenrotter i et almindelig akvarie, de elskede at grave huller og gange i bundlaget smiley


  • #4   16. jun 2010 Ja okay, det må jeg sige! Det er godt nok et rigtig fedt bur. Jeg er nemlig ked af, at jeg ikke kan se ind til mine ørkenrotters rede. De vil gerne gemme sig under "1. etage" i mit bur, så har ikke så meget glæde og fornøjelse af at kigge på dem, som jeg kunne med sådan et bur der. Det er også til en rimelig pris. Dem jeg har set på koster 1000-1200 kr, og det er liiiiige i overkanten når man er på SU. smiley hehe

  • #5   16. jun 2010 Det er nemlig en super billig pris smiley Men ja, jeg havde klart valgt det

  • #6   16. jun 2010 Jamen det tror jeg også det ender med.
    Er der nogen der ved, om det er godt eller skidt at lægge wc papir ind til dem? Så lige en samtale, hvor der er nogen der gør det. Jeg er bare bange for de får det i maven?


Kommentér på:
Burindretning

Annonce