{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Kanin: ændret adfærd efter kuld?? {{forumTopicSubject}}

Hej gg.
Min hunkanin fik unger sidst i april/start maj. Mens ungerne var hos hende, var hun nysgerrig og kom frem i buret, men efter ungerne er rejst hjemmefra, er det som om, at hendes adfærd er markant ændret.
Hun har altid været lidt sky, og ikke den der vill snakke allermest, men det er blevet lidt værre.
Nu stamper hun ofte når jeg åbner buret, og trækker sig væk. Stikker jeg hånden ind til hende, ligger hun sig ned, lige som hvis hun kunne sige "det der, dét må du godt snart blive færdig med". Hun bider dog ikke og er ej heller truende. Men hun vil bare ikke nusses. smiley
Andre der har oplevet det?
Det skal siges, at det var hendes første kuld.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin: ændret adfærd efter kuld??
  • #1   17. jul 2013 Min hunkanin har aldrig ville nusses, og ligner oftest en der tror hun skal dø når vi rør ved hende. Hvorimod min hankanin er helt vild med det (begge er neutraliseret og født hos mig)
    Det er altså forskelligt om kaniner vil nusses eller ej smiley

    At hun er nysgerrig når hun har unger, giver meget mening, da hun vil beskytte dem og holder derfor øje med alt der sker omkring hende.
    Mine hamstere bliver også mere opmærksomme og nysgerrige når de har unger.


  • #3   18. jul 2013 Tak for svarene. Min hankanin er også den rareste lille fyr og er meget nysgerrig. Men undrede mig bare over den ændrede adfærd. Men som sagt har hun aldrig været den der ville snakkes meget med.. smiley

Kommentér på:
Kanin: ændret adfærd efter kuld??

Annonce