{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Gnaver guleroden i "stykker" marsvin {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har en dreng på 4 år (marsvin) har kun haft ham en lille måneds tid og har lagt mærke til at han gnaver guleroden til små stykker som så ligger i buret... der er ingen tvivl om at han også spiser en hel del af det.. men undrer mig med de her stykker...
hans fortænder ser fine lige ud... han vægt svinger lidt imellem 1050 g og 1070 g... han bør nok veje mere, men synes ikke han umiddelbart er tynd hans alder tager i betragtning og han har kun taget langsomt på imens jeg har haft ham... han gør det kun med gulerødder og spiser og drikker generelt normalt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnaver guleroden i "stykker" marsvin
  • #1   2. jul 2013 Jeg har haft et marsvin den gjorde det samme. Også selvom tænderne var fine. Hun gjorde det kun med gulerødder. Jeg tror ikke du behøver at være bekymret.
    Jeg har set marsvin gøre det af kedsomhed, og nogle, fordi de ikke var vilde med gulerødder, så de gnavede dem bare i stykker, istedet for at spise det hele. smiley


  • #2   2. jul 2013 Det gjorde mine marsvin også da jeg havde dem:) Jeg opdagede at var fordi stænglen i midten smagte bedst, så den spiste de først. Når så den var væk gik de i gang med det andet, hvis de ville have mere, ellers blev det liggende til jeg fjernede det. Så tror ikke det er noget du skal være bekymret over. Det i midten er lidt sødere, og nogle foretrækker det frem for det udenom:)

Kommentér på:
Gnaver guleroden i "stykker" marsvin

Annonce