{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

kryds fingre {{forumTopicSubject}}

for min lille pinella smiley hun var til dyrlæge her inden weekenden fordi hun begyndte og tabe pelsen på undersiden, nede på bagbenene og så rundt om rumpen... dyrlægen mente det var nooget hormonelt og hun fik en sprøjte som så skulle stabilisere og så skulle der gerne komme pels igen... nå men så efter vi har været til dyrlæge, syns jeg hun er blevet så tynd, det var hun begyndt med lidt inden, men troede det var mig der så syner, men hun gider ikke rigitg spise så meget som hun plejer, hun sidder bare og putter sig for sig selv, normalt kaldte hun højt når jeg kalder på dem :0( ved ikke hva der er galt, men vil prøve og ringe til dyrlægen imorgen og høre, da det gør meget ondt på mig og se min lille tøs sådan smiley hun vil rigtig gerne kæle og når man holder lidt salat foran hende tager hun fat i det og bider det i stykker og begynder så og spise af det, men ligesom om hun så ikke gider alligevel :-((( håber ikke det er noget alvorligt smiley

bare lige en nervøs mig der havde brug for at fortælle lidt om det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kryds fingre
Kommentér på:
kryds fingre

Annonce