{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hm... KAN den nu også lide det?
  • #2   9. jun 2013 Det ligner at den er død smiley

• #3   9. jun 2013 Er mundlam!

• #4   9. jun 2013 det er en simpel forsvarsteknik hos byttedyr smiley
    trist at nogen tror det er "hygge" eller "afslapning" smiley

• #6   9. jun 2013 Det ligner virkelig den er død, men når man ser efter, bevæge ruden næsen lidt en gang i mellem. Der hvor dårligere zoomet ind på hovedet, ligner det at den ryster:(

• #10   9. jun 2013 Stakkels dyr.

Michelle - jeg har har en kanin der selv hopper hen til mig, og putter sig på ryggen ovenpå mig, uden jeg får hende til det.

• #11   9. jun 2013 Stakkels kanin smiley
    Syntes virkelig ejer burde sætte sig mere ind i det med at have kanin.... sådan som jeg ser det, ser det ud til, at kaninen er bange smiley
    Måske ville man kunne træne en kanin til bad, ligesom en hund, men tvivler meget stærkt, da det er mere naturligt for en hund at bade/svømme...

• #12   9. jun 2013 Susan og jer andre har da helt ret. Kaninen ser overgivet og unaturlig ud
    Jeg kunne ikke holde ud at se hele optagelsen (kun det sidste minut) da det er væmmeligt at se på. Mærkeligt, at nogle kan få den opfattelse at kaninen kan li at blive tvunget til sådan noget. Kan kaniner overhovedet lide at få vand på sig ?? Har aldrig hørt om det ?

• #13   9. jun 2013 hold nu op jeg er rystet !! hvordan fanden kan man tillade sig det mod et stakkels dyr smiley sådan en video burde blive slettet fra youtube MEGET hurtigt !!

• #14   9. jun 2013 ja!!, Enig Josefine. Bestyrelsen eller hvad der nu er på Youtube bør kke have sådan en optagelse liggende med en kanin, der tvinges til at ligge og overgive sig i vand. OG ikke nok med det, er JEG da blevet MEGET skuffet over BT over, at de kan finde på at skrive sådan noget. Køber aldrig avisen mere.. Så må de komme med en rettelse eller undskyldning til "overskriften"..

• #15   9. jun 2013 Ihh!
    Min far (som er i USA) har lige sendt den til mig, han troede den var afslappet! Det gør mig sgu lidt sur!

• #16   10. jun 2013 Der er ikke grænser for, hvad moderne kaniner skal udsættes for.

Jørgen

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #17   10. jun 2013 Dyreplageri

Og nej har ikke set den, det var helt unødvendigt!!!

Personen skulle fandme have en endefuld, en klækkelig bøde og så ville noget samfundstjeneste nok heller ikke skade

Føj

• #18   10. jun 2013 Stakkels lille nin. smiley Det er en trist verden vi lever i, når det kommer til dyr.. smiley

• #19   12. jun 2013 Precious: tror ikke at "youtube" ved noget om kaniner... men ville da give dig ret, ifht. BT vil jeg også give dig ret... forstår virkelig ikke, at de ikke finder ud af hvad det er ejer har gang i... smiley
    Overskriften skulle næsten lyde "dyremishandling er et hit på youtube" eller "ejere skal lære mere om deres kæledyr"
    Syntes virkelig at man burde vide bedre, men ejeren gør det sikkert ikke for at gøre kaninen ondt, håber jeg.
    Men i bund og grund, burde man ikke have et kæledyr uden at ha sat sig ind i det, alt det jeg har læst om kaniner (det er meget) har været inde på at man ikke skal bade kaniner, fordi de ikke kan li det, og kan blive rigtig syge.

Kommentér på:
hm... KAN den nu også lide det?

Annonce