{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Vinde kaninens Tillid {{forumTopicSubject}}

Hej igen igen igen igen GG smiley

Jeg har den her lille kaninunge som jeg gerne vil blive "venner" med jeg vil gerne vinde hendes tillid osv.

Men hvordan?!?!? jeg har siddet ved siden af hende buret og prøvet at lokke hende med mad og jeg ha snakket til hende... og jeg har aget hende... men hvad er det næste step?

jeg håber virkelig i kan svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinde kaninens Tillid
  • #1   29. maj 2013 Hvis jeg var dig, ville jeg ligge mig ned i en løbegård sammen med hende og bare ligge helt stille og lade hende snuse til dig, når hun så er helt tryg ved det, kan du prøve at sidde og sige hendes navn.

    Gør det nogle gange.

    Husk ikke at gå for hurtigt frem smiley


  • #2   29. maj 2013 okay jeg prøver smiley


  • #3   29. maj 2013 Det der med buret har jeg aldrig haft gode erfaringer med, buret er det sted hvor den skal føle sig 100 procent tryg smiley så synes jeg ikke det er iorden at den er bange og usikker når man kommer smiley derfor tager jeg dem altid ud, finder ud af hvad de elsker, hvis den elsker at være i løbegård så ligger jeg mig ved siden af og snakker med den, på den.måde lære den at min stemme er noget positivt, eller plukker græs og mælkebøtter og håndfodre osv smiley det er sådan jeg får mine helt tamme smiley

  • #4   30. maj 2013 jeg skal her fra den 1 juni til at begynde at "træne" lidt med min hunkanin Daisy da hun har det med at stampe helt vildt lige, meget hvor hun befinder sig.
    og jeg ved godt det er deres indstinkter*staves?* men hun er en meget hidsig dame og det vil jeg godt gøre lidt ved. Hun har jo fået ny ejer 3 gange nu men da hun er så gammel skal hun blive her, så jeg har bedstem at jg vil prøve at "tæmme" hende:D


  • #5   30. maj 2013 Et bord med et tæppe er i mine øjne et must, Så kan du kæle med kaninen uden at skulle holde fast på den.

    Jørgen


  • #6   30. maj 2013 og sorry mit første indlæg hjælper dig jo ikke:D
    det jeg har tænkt mig at gøre er bare at have hende ude hver dag og gå tur og nusse:D
    det ved jeg med mine erfaringer virker:D(kan godt være der er nogle der syntes det ikke hjælper men det har jeg altså haft "succes" med:D)


  • #7   30. maj 2013 Tak alle sammen smiley

  • #8   30. maj 2013 selv tak:D

Kommentér på:
Vinde kaninens Tillid

Annonce