{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

"Lav" stemme? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer derude.

Jeg har oplevet at én person har givet ALLE mine seks gnavere "lav", og undrer mig over årsagen? I er velkomne til også at stemme på mine gnavere, for lige nu ligger de alle lavt! Hvis I som personen vælger at stemme "lav" ville det glæde mig at få en forklaring, så jeg ved hvad det er jeg gør forkert.

Personligt giver jeg ikke selv "lav", da jeg ikke synes man støder på gnavere der ikke er middel eller derover. Kan man personligt ikke lide fx. dværgvæddere, er det så ikke dumt at give dem "lav"?
Personligt er jeg ikke tilhængere af rex, men derfor giver jeg ikke alle rex dårlige stemmer...

Hvad gør I? Giver i tit lav, i så fald hvorfor? Synes i det er i orden at give ALLE en anden brugers gnavere "lav", hvorfor, hvorfor ikke?

Håber I har lyst til at dele jeres mening, for jeg er ikke tilhænger af det...

På billedet min gnaver Bolsje

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Lav" stemme?
  • #1   19. maj 2013 Du kan jo spørge den der har givet dig lav..

Nogle stemmer på ejeren og ikke "gnaveren" desværre

• #2   19. maj 2013 Jeg kan se det er den samme der har givet en lav.. Så skriv til hende og spørg (Klik på stemmefordeling, så kan du se hendes navn)

• #3   19. maj 2013 Jeg giver heller ikke lav, jeg kan ikke lide rotter, men vil aldrig give lav af den grund, for rotten kan stadig være sød og have gode billeder smiley

• #4   19. maj 2013 En kanin er ikke en gnaver.

Hvis jeg endelig giver lav, er det fordi der næsten ingen billeder er, som er slørede, og ingen til næsten ingen tekst.

• #5   19. maj 2013 Hvis jeg ser en gnaver, som har meget få og slørede billeder. Så lader jeg bare være med at stemme. Jeg kan personligt ikke lide at give lav.

• #6   19. maj 2013 Jeg har givet lav... men er faktisk holdt helt op med at give stemmer.
    Til tider kommer der nogen ind, jeg ikke begriber hvorfor kommer ind. F.eks. var der en på et tidspunkt, der kun havde virkelig slørede/utydelige billeder af gnaveren, og de eneste der var i fokus, var hvor ejeren selv var i centrum.
    Det fik altså en lav med på vejen...

Hvis jeg giver lav, ryger der en kommentar med på vejen. Desværre har dem jeg har givet lav ikke kunnet håndtere det, så jeg er selv blevet spammet med lave stemmer. En gik helt over gevind, og kommenterede også negativt på mine fotoalbums (eller hvad de nu hedder).

For mig er hele systemet til grin, når man ikke frit kan give hvad man vil af stemmer (gerne begrundet), og jeg bliver faktisk irriteret over høje stemmer, hvor der bare står "den er fin, stem på min".

Når det er sagt, er jeg enig i at du bør skrive og spørge hvorfor alle dine dyr har fået en lav stemme. Det virker lidt fjollet, især når der ikke er begrundelse på, for så kan man jo ikke rette op på noget.

• #7   19. maj 2013 Alle mine dyr har 'lav' fra en person som jeg skændes med. Eller, mine ældre dyr fik lige alle sammen en lav pga. det, og det har jeg oplevet fra 3 personer.

Jeg giver meget sjældent lav, men de gange de har faldet, så har det været pga. et dyr med dårlige billeder ( måske de også var for små ) og ingen profil tekst.

• #8   19. maj 2013 Dejligt at hører jeres mening! Hele ideen med stemmerne går jo i vasken hvis man bruger det som våben.. Ked af at hører der er andre der har oplevet det samme smiley

Jeg har skrevet til personen, men har endnu ikke fået svar... Jeg undrer mig over, hvad jeg har gjordt hende, siden hun gør sådan noget. Tror jeg havde givet en af hendes kaniner "middel", men at det skulle være et problem kan jeg ikke se? Jeg har nu slettet stemmen, i tilfælde af at det er derfor...

• #9   19. maj 2013 hold kæft en barnlig person:-(

• #10   19. maj 2013 Netop en af grundene til jeg ikke rigtig gider stemme:)

Jeg synes det er en barnlig opførelse:)

• #12   8. jun 2013 Cartier: Husk ikke at hænge andre brugere ud!

Kommentér på:
"Lav" stemme?

Annonce