{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Min han kanin angriber mig {{forumTopicSubject}}

Hejsa GG.

Jeg har en lille han kanin på 6 måneder mit problem er,
Han angriber mig og væser af mig hver gang jeg rør ham i buret eller skal gøre noget inde i buret når han er der inde, men når han er ude af buret er der intet. Nogle gode forslag til hvad der gør at han er sådan og hvad jeg kan gøre for at han ikke bliver ved.
Har ik lyst til at sælge ham så det er udelukket

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min han kanin angriber mig
  • #1   14. maj 2013 hvordan kommer du ind i buret? fra oven eller siden og står han på gulvet?

• #2   14. maj 2013 Fra siden, han står i hovede højte

• #3   15. maj 2013 Måske skulle du tage ham ud når du skal gøre rent i buret og komme ind fra oven af buret så kan du hurtigt nå at få hånden væk hvis han bider dig. Giv ham lidt tid inde i buret. Hvor længe har du haft ham?

• #4   15. maj 2013 Hvor stort er buret?

• #5   15. maj 2013 (Søskende L) - Syntes jeg har givet ham tid har oss prøvede fra oven, men vil høre om der ik er noget jeg kan gøre for at han stopper, skal jeg kastrere ham vil det hjælpe på ham, det er en af min gamle unger så har haft ham fra dag et af.

(Team PS) - Pas, kan ik måle det lige nu ligger i flytte rod:)

• #8   16. maj 2013 Stald Elja!<3 Elizabeth.J. - Nurrh sød lille kanin, har været til dyrlæge i dag og for hørt mig. Hun sagde at det var pga han vil dominer (staves) mig så det ville hjælp hvis
    han bliver kastreret så har fået en tid her sidst på måneden til ham.

for de først 4-5 måneder var han så sød og der var ikke nogen angreb på mig eller andre, så jeg tror det er fordi han er blevet køns moden. Så nu prøver jeg og se om dette hjælper på ham:)

• #10   17. maj 2013 Okay. Kaniner er jo forskelige! Måske er det noget helt andet der er galt.Ville ikke blande mig mere så meget ved jeg jo heller ikke om kaniner:-)

Kommentér på:
Min han kanin angriber mig

Annonce