{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.064 visninger | Oprettet:

Degu hale faldet af? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg står i den trælse situation at min dejlige Degu har tabt hendes hale ved et uheld.
Halen blev tabt således at "huden" eller det yderste lag af halen faldt af. Godt og vel 3-5 cm. Der var dog stadig noget hvidt/blodigt tilbage af den resterende hale/det stykke der nu lige er blevet revet af. Efter episoden lod jeg hende være et stykke tid, da hun var ophidset og stresset. Da jeg kom ned til hende igen, var det hvide/blodige stykke nu mindre, således at der evt var faldet noget mere af det, og halen er nu helt rød/blodig. Jeg har læst mig frem til at hun desværre aldrig får hendes meget smukke hale igen, men jeg spørger nu om jeg skal tage til dyrelæge med hende? Jeg er ikke sikker på om der evt kan gå betændelse i dette? eller om dette tilfælde er ganske naturligt.

Jeg søger desperat svar, da jeg har prøvet at duppe lidt vand på/sætte hendes halespids ned i vand, for at prøve på at rense det lidt. Er dette en dårlig ide, og er der nogen der har prøvet noget lignede? Håber virkelig på hjælp. Er desperat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Degu hale faldet af?
Kommentér på:
Degu hale faldet af?

Annonce